کد خبر : 1736092 | 18 بهمن 1399 ساعت 21:05 | 6.5K بازدید | 0 دیدگاه

رافائل واران: تا پایان فصل مبارزه می کنیم

رافائل واران، ستاره رئال مادرید مدعی شد تیمش تا پایان فصل مبارزه خواهد کرد.

رافائل واران: تا پایان فصل مبارزه می کنیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امروز در دیداری دشوار و در شرایطی که ابتدا از اوئسکا عقب افتاده بود، با دبل غیرمنتظره رافائل واران موفق به کسب پیروزی و سه امتیاز این مسابقه شد. مدافع فرانسوی که در ماه های اخیر به شدت مورد انتقاد قرار گرفته بود، مدعی شد رئال مادرید بعد از دریافت گل اول تسلیم نشده و به دنبال کسب پیروزی بوده است.

 

رافائل واران گفت: "یک پیروزی بسیار مهم کسب کردیم، ما باید روند  را تغییر داده و دوباره پیروز شویم تا در شرایط مثبت قرار گرفته و اعتماد به نفس بیشتری کسب کنیم. ابتدا ما از حریف عقب افتادیم، اما شما باید شخصیت داشته و تا آخر بازی به کسب نتیجه باور داشته باشید. توپی در محوطه ارسال شد و من نیز برای باز کردن دروازه حریف ارسال کردم. در ادامه بازی ما دست هایمان را به علامت تسلیم پایین نیاورده و با عزم فراوان برای کسب پیروزی به کارمان ادامه دادیم.

 

1570013

 

دبل برابر اوئسکا؟ خوشحالم، مدت زیادی بود برای رئال مادرید موفق به گلزنی نشده بودم، همیشه سعی می کنم به تیم کمک کنم و حالا از به ثمر رساندن این دو گل خوشحالم.

 

پیام زین الدین زیدان؟ "وقتی شرایط دشوار است، باید به سمت جلو حرکت کرده، همیشه به صورت تیمی پیش برویم و مبارزه کرده تا فصل را به خوبی به پایان برسانیم."

 

کاسمیرو، هافبک برزیلی رئال مادرید نیز در مورد این پیروزی گفت: "کلید این پیروزی عکس العمل تیبو کورتوا بود. دریافت گل دوم می توانست شرایط را پیچیده کند. اما واران در نهایت کار را تمام گرد. اما من در مورد بازیکنان جداگانه صحبت نمی کنم. وقتی شما برنده می شوید، همه پیروز می شوند و اگر ببازیم، همه می بازیم. بازی پیچیده ای بود. باید بازی به بازی پیش رفت. حالا باید به مصاف ختافه برویم و کارهای زیادی پیش رو داریم."

دیدگاه‌ها