کد خبر : 1736099 | 18 بهمن 1399 ساعت 21:58 | 18.7K بازدید | 0 دیدگاه

زیدان: این برد برای ما خیلی مهم بود

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید می گوید پیروزی برابر هوئسکا برای تیمش از اهمیت بالایی برخوردار بوده است.

زیدان: این برد برای ما خیلی مهم بود

به گزارش "ورزش سه"، زین الدین زیدان طی هفته‌های اخیر با توجه به نتایج پرنوسان رئال مادرید فشارهای زیادی را تحمل کرده بود؛ او حتی در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر هوئسکا نسبت به این موضوع انتقاد کرده و آن ها را ناعادلانه تلقی کرده بود. با این حال لوس بلانکوس امروز در یک بازی دشوار هوئسکا را شکست داد تا کمی شرایط بهتر شده باشد.

 

زین الدین زیدان در کنفرانس خبری بعد از بازی تیمش مقابل هوئسکا گفت: " این یک پیروزی بسیار مهم بود و فکر می‌کنم بسیار باشخصیت بازی کردیم. بردن در این مسابقه از اهمیت بسیار بالایی برای مان برخوردار بود. این یک مسابقه بسیار دشوار بود اما هر طور که بود ما سه امتیاز را به دست آوردیم.

 

 

1570042

 

 

در مسابقه امروز بعد از 20 دقیقه اول عملکرد خوبی از خود ارائه دادیم و به طور کلی به دنبال ارائه یک نمایش شاداب هستیم."

 

زین الدین زیدان در ادامه پیرامون مصدومیت سرخیو راموس گفت: " این مسئله برای او خیلی مهم بود. او همیشه این مصدومیت را با خود به همراه داشت و اکنون خیلی آرام است. مصدومیت او به حدی رسیده بود که باید جراحی کرد و خودش نیز به دنبال همین بود. سرخیو از فردا ریکاوری اش را شروع خواهد کرد."

 

 

1569932

 

 

در مورد مارکو آسنسیو: "او یک مصدومیت طولانی را پشت سر گذاشته و از عملکردش راضی هستم. امیدوارم تا جایی که بتوانم و برنامه بازی‌ها اجازه دهد به او بازی دهم."

دیدگاه‌ها