کد خبر : 1736214 | 19 بهمن 1399 ساعت 14:58 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

سیاه ترین روزهای راموس؛ تمدید قرارداد روی هوا

مصدومیت و جراحی سرخیو راموس وضعیت تمدید قرارداد او را مبهم تر از گذشته خواهد کرد.

سیاه ترین روزهای راموس؛ تمدید قرارداد روی هوا

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، رئال مادرید بدون سرخیو راموس تیم همیشگی نیست ولی کهکشانی ها حداقل تا یک ماه و نیم دیگر باید به نبود او عادت کنند.

مصدومیت مینیسک راموس در نیمه نهایی سوپرکاپ برابر بیلبائو او را مجبور ساخت تا روز گذشته تن به جراحی بدهد. او پس از نیمه نهایی سوپرکاپ 4 بازی رئال را از دست داده و احتمالا هفت تا هشت بازی بعدی تیمش را نیز از دست خواهد داد.

 

 

1567834

 

 

بازگشت راموس به ماه آوریل(نیمه های فروردین) موکول خواهد شد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، خبری از تمدید قراردادش نیز نخواهد بود.

به عبارتی از این بدتر برای راموس امکان پذیر نبود. کاپیتان هفته ها در مذاکره با باشگاه برای تمدید قرارداد بود ولی در نهایت اطلاع داد که شرایط جدید برای او پذیرفتنی نیست. راموس حاضر نیست یک ساله بدون افزایش دستمزد تمدید کند و به سران باشگاه گفته است که پی اس جی به او پیشنهادی بهتر ارائه داده است. جراحی روز گذشته احتمالا کار برای تمدید او را دشوارتر نیز خواهد کرد.

قرارداد راموس پایان فصل به اتمام می رسد و باشگاه اکنون تردیدهایی در مورد وضعیت جسمانی او دارد. همه چیز به پس از بازگشت او موکول خواهد شد و بدون شک اگر مصدومیت بار دیگر به سراغ راموس بیاید، اصرارهای او برای تمدید دو ساله بی نتیجه خواهد ماند. این جراحی ممکن است باعث عقب نشینی باشگاه های خواهان راموس نیز بشود.

 

 

1564880

 

 

فصل جاری رئال 10 بار بدون سرخیو راموس به میدان رفته و 5 بار متحمل شکست شده است. در 4 بازی اخیر بدون راموس، رئال دو بازی را برده و 2 بازی را نیز باخته است. در واقع مصدومیت و سپس جراحی راموس هم برای او و هم برای رئال گران تمام شده و خواهد شد. برای راموس سیاه ترین روزها در حال سپری شدن است.

 

 

دیدگاه‌ها