کد خبر : 1736434 | 20 بهمن 1399 ساعت 14:49 | 42.4K بازدید | 0 دیدگاه

مانوئل پیگرینی:

مسی به سختی تنبیه مان کرد؛ او بهترین است

سرمربی رئال بتیس معتقد است نقش داوری در شکست تیمش کمرنگ بود و آنها مقهور لیونل مسی شدند.

مسی به سختی تنبیه مان کرد؛ او بهترین است

به گزارش "ورزش سه"، رئال بتیس شب گذشته در زمین خود ابتدا با یک گل از بارسا پیش افتاد اما لیونل مسی که کار را از روی نیمکت شروع کرده بود، از دقیقه 56 وارد زمین شد و سه دقیقه بعد توانست گل مساوی را بزند و سپس روی گل دوم بارسا نقش مهمی را ایفا کرد.

بارسا این بازی را 2-3 برد تا به روند بردهای متوالی اش در لالیگا ادامه دهد. بتیسی ها معتقدند در این بازی داور یک پنالتی برای شان اعلام نکرد ولی پیگیرینی در نشست خبری پس از بازی تصمیمات داوری را در شکست تیمش موثر عنوان نکرد.

 

 

1570396

 

 

پیگرینی گفت:« نتیجه این بازی را داور تعیین نکرد. برابر تیمی بهتر بازی داشتیم و معتقدم تا ثانیه پایانی برابر چنین تیمی جنگیدیم که نشان از شخصیت بالای ما می دهد. ترجیح می دهم با وفادار ماندن به ایده های خودمان ببازیم. ما سعی داریم بازی به بازی بهتر شویم و پس از شکست در یک چهارم نهایی کوپا دل ری کمی روحیه ها پایین بود ولی معتقدم شاگردانم به خوبی مبارزه کردند.»

 

 

1570535

 

 

لیونل مسی:« در فوتبال بسیاری مواقع بالاتر از هر ایده و تاکتیکی، این خلاقیت های فنی و تکنیکی بازیکنان است که تعیین کننده می شود. لیونل مسی بهترین بازیکن دنیاست و اگر برابرش اشتباه کنید، شما را نمی بخشد. او امشب ما را به سختی تنبیه کرد و تفاوت ها را در میدان رقم زد. مسی بارسا را که شکست خورده بود، وارد بازی کرد ولی ما هم پاپس نکشیدیم. در نهایت تفاوت ما و بارسا در لیونل مسی بود.»

 

دیدگاه‌ها