کد خبر : 1736487 | 20 بهمن 1399 ساعت 18:37 | 23.5K بازدید | 1 دیدگاه

دوری دوباره ستاره یونایتد از میادین

پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد مدتی قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.

دوری دوباره ستاره یونایتد از میادین

به گزارش "ورزش سه"، بازگشت پل پوگبا به روزهای خوب یکی از دلایل اصلی اوج گیری منچستریونایتد درهفته های اخیر بود، اما این بازیکن دچار مصدومیت ران پا شده و چند هفته قادر به حضور در ترکیب یونایتد نخواهد بود. پل پوگبا در سالهای اخیر بازی های فراوان و مهمی را به علت مصدومیت از دست داده و این روند در مورد او دوباره تکرار شده است.

 

1569779

 

اوله گونار سولسشر گفت: "بهبود آسیب دیدگی پل پوگبا چند هفته طول می کشد. او تازه روند بهبودی خود را آغاز کرده، با کادر پزشکی کار می کند و ما امیدواریم پوگبا در اسرع وقت و در بهترین شرایط دوباره در ترکیب یونایتد قرار بگیرد. پل پوگبا برای ما بسیار مهم بوده و ما در مورد او هرگز ریسک نخواهیم کرد. اخیرا پوگبا به اوج رسیده بود از فوتبالش لذت می برد. وقتی بازیکنان را از دست می دهید، باید تلاش کنید هرچه بیشتر امتیاز کسب کرده و به پیروزی دست یابید."

 

به نظر می رسد پل پوگبا دیدار دور پنجم جام حذفی مقابل وستهام، بازی هفته بعد در لیگ برتر برابر وست بروم، مسابقه در لیگ اروپا مقابل رئال سوسیداد، نبرد با نیوکاسل و چلسی در لیگ برتر را از دست خواهد داد. با توجه به عدم مبادرت پل پوگبا به تمدید قرارداد، ممکن است این ماه های پایانی حضور او در اولدترافورد باشد.

دیدگاه‌ها