کد خبر : 1736506 | 20 بهمن 1399 ساعت 20:21 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

کاوانی: جا افتادن در یونایتد دشوار بود

ادینسون کاوانی، ستاره باتجربه منچستریونایتد امیدوار به فتح جام در ترکیب این تیم است.

کاوانی: جا افتادن در یونایتد دشوار بود

به گزارش "ورزش سه"، در اواخر فصل نقل و انتقالات تابستانی بود که ادینسون کاوانی به عنوان بازیکن آزاد راهی اولدترافورد شده و عملکرد خوب این بازیکن باعث محبوبیت سریع در بین هواداران یونایتد شده است. حالا او در مورد دشواری های این انتقال و البته تلاش برای کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی صحبت کرده است.

 

ادینسون کاوانی گفت: "همیشه فکر می کنم که اسکان و سازگاری با فضایی دیگر، فرهنگ جدید و آداب و رسوم متفاوت همیشه دشوار است. تغییر و جا افتادن در محیط تازه همیشه سخت بوده است. حتی اگر تلاش کنید کاملا با شرایط وفق یافته و به سرعت خودتان را به اوضاع عادت بدهید، مسائل زیادی وجود دارد که این روند را کمی سخت تر از حد معمول می کند. البته شما مسائل زندگی خانوادگی خود را در خانه و خارج از زمین مسابقه نیز پیش رو دارید و همه چیز فقط فوتبال نیست.

 

1558541

 

دیدار در جام حذفی انگلیس مقابل وستهام؟ من زمان زیادی مطالعه در مورد جام حذفی انگلیس با جزئیات کامل نداشته ام، اما معتقدم که هر جام و تورنمنتی همیشه مهم است. من همیشه چنین احساسی داشته ام و این همیشه فلسفه من در زندگی بوده است.

 

از نظر من فوتبال یک رقابت همیشگی و بی پایان است. البته هر مسابقه ای در شرایط مختلف تاثیر متفاوتی در میان هواداران و عموم مردم دارد، اما از نظر من، فوتبال به طور 100 درصد معطوف به رقابت است. به راحتی می توانم تصور کنم که هر تورنمنتی چقدر مهم است. اما فراتر از اینها و همانطور که پیش از این گفتم، برای من فوتبال به معنای مبارزه و رقابت و شما همیشه آرزو دارید که قهرمان شوید. برنده شدن آسان نیست و بنابراین وقتی قهرمان می شوید باید از این موفقیت لذت ببرید."

دیدگاه‌ها