کد خبر : 1736623 | 21 بهمن 1399 ساعت 14:19 | 164.9K بازدید | 99 دیدگاه

اوج رقابت میان چهار کاندیدا؛

وارث جدید ساختمان سئول چه کسی خواهد بود؟ (نظرسنجی)

با اعلام کاندیداهای تایید صلاحیت شده از سوی کمیته بدوی برگزاری انتخابات، حالا همگان در انتظار برگزاری انتخابات و تعیین رئیس جدید فدراسیون فوتبال هستند.

وارث جدید ساختمان سئول چه کسی خواهد بود؟ (نظرسنجی)

 

 

به گزارش "ورزش سه"، در ساعت پایانی یکشنبه 19 بهمن‌ماه بود که سایت رسمی فدراسیون فوتبال اسامی کاندیداهای تایید صلاحیت شده برای ریاست، نایب رئیسی و عضویت در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال را اعلام کرد؛ عجیب‌ترین اتفاق لیست اعلام شده، غیبت نام حیدر بهاروند سرپرست فعلی فدراسیون فوتبال بود اما گویا او رد صلاحیت نشده و فعلا مجوز حضور در انتخابات را کسب نکرده و احتمالا به لیست کاندیداهای نهایی اضافه می‌شود.

 

مصطفی آجرلو مدیرعامل سابق پاس و تراکتور که پس از مدت‌ها دوری از فوتبال، این‌بار در نقش رئیس فدراسیون فوتبال سودای بازگشت به این عرصه را دارد؛ آجرلو حسن نصر اصفهانی، سعید فتاحی و لیلا محمدیان را به نواب پیشنهادی‌اش معرفی کرده که همگی آن‌ها هم تایید صلاحیت شده‌اند. در روز ثبت‌نام، مصطفی آجرلو از سعید فتاحی به عنوان پدیده انتخابات یاد کرده بود و باید دید حضور او در کابینه آجرلو، در لابی‌های انتخاباتی تا چه حد می‌تواند به سود ریاست مصطفی آجرلو در فدراسیون فوتبال باشد.

 

1486270

 

ائتلاف شهاب‌الدین عزیزی‌خادم و حیدر بهاروند دیگر کاندیداهای ریاست فدارسیون فوتبال هستند که وارد کارزار انتخابات شده‌اند؛ عزیزی‌خادم، بهاروند را به عنوان نایب رئیس دوم و بهاروند، عزیزی خادم را به عنوان نایب رئیس اول معرفی کرده‌اند و حالا با توجه به انصراف منصور قنبرزاده مشخص نیست چه کسی تکمیل‌کننده کابینه این اتئلاف خواهد بود. شهره موسوی نایب رئیس پیشنهادی سوم و زنان این دو کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال است. البته هنوز همانطور که گفته شد، اجازه حضور بهاروند در انتخابات صادر نشده اما به احتمال زیاد، او در انتخابات اسفندماه حضور خواهد داشت.

 

946796

 

چهره ویژه انتخابات فدراسیون فوتبال هم که بدون‌شک علی کریمی است؛ کسی که بارها وعده داده بود برای ریاست فدراسیون فوتبال آماده است و حالا با ورود رسمی به عرصه انتخابات، به این رویای خود بیشتر رنگ واقعیت داده است. کریمی با فوتبالی‌ترین کابینه ممکن مهیای انتخابات اسفندماه شده و در کنار خود، مهدی مهدوی‌کیا، سعید دقیقی و فاطمه علیپور را دارد. هر چند بسیاری از تحلیل‌گران با توجه به فهرست 87 نفره رأی دهندگان در مجمع معتقدند کریمی شانس زیادی برای ریاست نخواهد داشت!

 

 

آخرین کاندیدای ریاست فدراسیون فوتبال هم کیومرث هاشمی است؛ رئیس سابق کمیته ملی المپیک که شایعات زیادی درباره حمایت وزارت ورزش از او مطرح شده اما مسئولان وزارت‌خانه با قاطعیت این شایعه را رد کرده‌اند. هاشمی با حضور علیرضا رحیمی و غلامرضا بهروان در کنار پریا شهریاری، کابینه پیشنهادی باتجربه و البته ورزشی را در اختیار دارد و پس از دوری 4 ساله از عرصه مدیریت ورزشی، می‌خواهد این‌بار در پستی پر سر و صدا و در نقش ریاست فدراسیون فوتبال بازگردد.

 

1560857

 

 

چه افرادی در مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال حق رای دارند:

روسای هیات فوتبال استانها : ۳۲
مدیران عامل باشگاههای لیگ برتری: ۱۶
مدیران عامل لیگ برتر فوتبال ساحلی: ۲
مدیران عامل باشگاههای لیگ یکی: ۸
مدیران عامل تیمهای لیگ برتر فوتسال: ۳
مدیران عامل تیمهای لیگ دو : ۴
مدیران عامل لیگ برتر فوتبال بانوان: ۲
مدیران عامل لیگ برتر فوتسال بانوان: ۲
مدیر عامل لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان: ۱
انجمن فوتبال دانش آموزی: ۱
انجمن فوتبال دانشگاهی: ۱
هیات فوتبال نیروهای مسلح: ۱
هیات فوتبال ورزش های کارگری: ۱
مربیان و کاپیتانهای تیمهای ملی: ۱۰
رئیس اتحادیه فوتبال : ۱
داور فوتبال آقایان/بانوان:۲

 

حالا پیش‌بینی شما مخاطبان "ورزش سه" از انتخابات فدراسیون فوتبال که قرار است 10 اسفندماه با حضور 87 عضو مجمع فدراسیون فوتبال در محل سالن اجلاس سران برگزار شود، چیست و چه کسی با رأی اعضای مجمع به مدت چهار سال ریاست فدراسیون فوتبال را در اختیار خواهد گرفت؟

 

 

در این‌باره شما می‌توانید نظر خود را برای ما بنویسید تا در کمترین زمان در بخش نظرات منتشر شود.

 

 

دیدگاه‌ها