کد خبر : 1736776 | 22 بهمن 1399 ساعت 09:15 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

گل دقیقه 97 مک تامینی، بلیت صعود به یک چهارم نهایی؛

تمجید سولسشر از مک‌تامینی؛ برگ برنده شیاطین سرخ

منچستریونایتد با گل دقیقه 97 اسکات مک‌تامینی 1-0 برابر وستهام پیروز شد و به دور بعد FA Cup صعود کرد.

تمجید سولسشر از مک‌تامینی؛ برگ برنده شیاطین سرخ

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد توانست با حذف وستهام از FA Cup تساوی تلخ خود با اورتون را به دست فراموشی بسپارد و به دور یک چهارم نهایی صعود کند.

اسکات مک تامینی در حالی زننده گل پیروزی این بازی برای برای منچستریونایتد بود، که شیاطین سرخ در طول 120 دقیقه بازی تنها شش ضربه در چارچوب داشتند.

 

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد، می گوید که بسیار از اقتداری که اسکات مک‌تامینای، زننده تک گل یونایتد، در پیروزی برابر وستهام نشان داد، راضی و خشنود است.

 

1571031

 

شیاطین سرخ پس از پیروزی در وقت های اضافه برابر وستهام توانستند اندکی روحیه از دست رفته خود در هفته های گذشته را بازیابند.

سرمربی یونایتد تایید کرده که شاگرانش پس از دریافت گل تساوی بسیار دیرهنگام در بازی برابر اورتون در لیگ برتر، به شدت به دنبال گرفتن نتیجه ای مثبت از این بازی بودند.

 

سولسشر پس از پیروزی برابر وستهام گفت: "احساس کردم که بازی را در دست داریم. در  نیمه اول احساس می کردم که کاملا کنترل بازی را در دست داشتیم.

در نیمه دوم بازی جدی تر شد. وقتی نتیجه 1-0 است و ما فرصت هایی را هم از دست داده ایم، هر چیزی می تواند برای ما اتفاق بیافتد، این را از بازی قبلی فهمیده ایم. فقط می خواستیم این بازی را تمام کنیم و توانستیم صعود کنیم. به جمع چهار تیم برتر رسیدیم و این چیزی بود که می خواستیم.

 

تا پایان بازی 15 تا 17 شوت داشتیم و باید از این موثرتر باشیم. باید زودتر کار را در همان 90 دقیقه تمام می کردیم، اما گاهی این اتفاق نمی افتد.

 

لازم بود که امروز یک نتیجه خوب و یک احساس خوب از این بازی بگیریم چون پس از بازی با اورتون روحیه چندان خوبی نداشتیم. سخت بود اما آنها واقعا متمرکز بودند و کار را انجام دادند.

 

البته که می خواهی در هر مسابقه ای برنده شوی. ما می خواهیم برای قهرمانی رقابت کنیم و به فینال برسیم. ما برای همین در منچستریونایتد هستیم. گاهی در قرعه کشی در جام حذفی شانس می آوری ولی ما آنقدرها هم خوش شانس نبوده ایم، اما یک قدم دیگر به فینال نزدیک شدیم."

 

سولسشر راجع به گل پیروزی اسکات مک‌تامینای افزود: "اسکات قبلا مهاجم بوده و فکر می کنم او با اقتدار کار گل می زند. متوجه می شوید که برای او مهم نیست که چه موقعیتی باشد و توپ را به تور دروازه می دوزد."

 

1571032

 

اوله گنار سولسشر از دانی ون دبیک که نمایش او در این بازی مورد انتقاد قرار گرفته بود نیز دفاع کرد. در این دیدار برونو فرناندز نیمکت نشین بود و ون دبیک به جای او در زمین حاضر شده بود. یونایتد در غیاب بازی ساز اصلی خود برای یافتن راه دروازه وستهام که با  اندیشه های دفاعی پا به این بازی گذاشته بود، بسیار به مشکل خورد، اما سولسشر از نمایش ون دبیک راضی است.

 

سولسشر درباره فن دبیک گفت: "فکر می کنم در نیمه اول ما و دانی خیلی خوب بازی کردیم. ما فضاهایی ایجاد کردیم و او بخشی از این نمایش بود. او خیلی تر و تمیز کارش را انجام داد و یک شانس نصفه و نیمه هم داشت. در نیمه دوم همه تیم کمی افت کردند و فقط می خواستیم چند شانس ایجاد کنیم."

ون دبیک در دقیقه 73 تعویض شد و جای خود را به برونو فرناندز داد.

 

یونایتد به دور یک چهارم نهایی FA Cup صعود کرد و شاگردان سولسشر به دنبال اولین جام در دسترس هستند و اولین جام مهم خود از سال 2017 به بعد هستند. تکلیف دیگر تیم های صعود کننده به مرحله یک چهارم نهایی و قرعه بازی ها روز پنجشنبه مشخص خواهد شد.

 

 

دیدگاه‌ها