کد خبر : 1736781 | 22 بهمن 1399 ساعت 09:54 | 26.7K بازدید | 0 دیدگاه

دیوید مویس:

حق ما باخت نبود، بازی باید به ضربات پنالتی می‌رفت

دیوید مویس، سرمربی وستهام، اصرار دارد که باید در دیدار دیشب این تیم برابر منچستریونایتد، تکلیف بازی در ضربات پنالتی مشخص می شد.

حق ما باخت نبود، بازی باید به ضربات پنالتی می‌رفت

به گزارش "ورزش سه"، دیوید مویس معتقد است که حق وستهام در دیدار شب گذشته این تیم برابر منچستریونایتد که به شکست 1-0 و حذف از FA Cup انجامید، بیش از اینها بود و بازی حداقل باید به ضربات پنالتی کشیده می شد.

منچستریونایتد با گل دقیقه 97 اسکات مک تامینی برنده این بازی شد و با حذف وستهام به دور یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرد.

 

دیوید مویس پس از بازی گفت: "ما چند بازیکن را طول بازی از دست دادیم و این خیلی سخت بود. فکر می کنم ما شایسته باخت نبودیم. شانس رفتن به ضربات پنالتی را داشتیم.

یکی از مدافعان میانی ما در حین گرم کردن مصدوم شد و تا به خودمان بیاییم چند بازیکن دیگر را نیز با مصدومیت از دست دادیم. در نیمه اول خوب بازی نکردیم، این را می دانیم. اما ما با تیم واقعا خوبی بازی می کردیم که فرمی عالی دارد.

 

1571045

 

در وقت های تلف شده یکی دو موقعیت داشتیم. نمی خواهم راجع به گلی که خوردیم حرف بزنم، من به این نگاه می کنم که چقدر خوب بازی کردیم. سطحی که این تیم دارد... یونایتد واقعا تیم خوبی است."

 

آنجلو اگبونا، مدافع وستهام، مجبور شد در اوایل مسابقه به دلیل مصدومیت تعویض شود و جانشین او عیسی دیوپ نیز در بین دو نیمه به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه سر تعویض شد.

این بازیکن پس از برخوردی که با آنتونی مارسیال در پایان نیمه اول بازی داشت تعویض شد و در نیمه دوم نیز وستهام آندری یارمولنکو را نیز به دلیل مصدومیت از دست داد.

 

مویس راجع به وضعیت دایوپ گفت: "فکر می کنیم او حالش خوب باشد. اما در بین دو نیمه سرش ورم کرده بود و من تصمیم گرفتم که ریسک نکنم و او را تعویض کردم."

دیدگاه‌ها