کد خبر : 1736806 | 22 بهمن 1399 ساعت 12:57 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

یونایتد گلزنی را بین همه بازیکنان تقسیم کرده؛

شوخی مگوایر با فرد؛ تو هم بالاخره گل می‌زنی

هری مگوایر، کاپیتان منچستریونایتد، با فرد، هم تیمی خود، در مورد آمار گلزنی‌اش شوخی کرده است.

شوخی مگوایر با فرد؛ تو هم بالاخره گل می‌زنی

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد در حال حاضر در بسیاری از بازی های خود گل های زیادی به ثمر رسانده اما فرد هنوز نتوانسته در این فصل برای شیاطین سرخ گلزنی کند.

 

پس از برد شب گذشته منچستریونایتد برابر وستهام در جام حذفی انگلیس، هری مگوایر هم تیمی خود را بابت ناتوانی در گلزنی، به شوخی دست انداخت و مسخره کرد.

 

یونایتد با تشکر از گلزنی اسکات مک تامینی در دقیقه 97 از وقت های اضافه این بازی، توانست خود را به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها برساند. گل مک تامینی هفتمین گل این بازیکن در این فصل بود و او موفق شده در سه مسابقه اخیر یونایتد برای این تیم گلزنی کند.

 

1571112

 

هری مگوایر در مصاحبه پس از بازی خود ضمن تمجید از این قابلیت منچستریونایتد که یم تواند از هر نقطه زمین گلزنی کند، به شوخی گفت که فرد تنها هافبک این تیم است که تاکنون نتوانسته در گل های منچستریونایتد سهیم باشد.

 

مگوایر گفت: "ما باید گل ها را بین بازیکنان تیم پخش کنیم. الان خیلی بیشتر داریم این کار را انجام یم دهیم. پل پوگبا در خط هافبک که مشخص است چندین گل خیلی حساس و مهم برای ما زده، هنوزاما منتظر فرد هستیم! مطمئنم که خیلی زود بالاخره یکی از شوت هایش به تور دروازه دوخته خواهد شد.

این مهم است که تمام تیم در گلزنی سهیم باشیم. واضح است که ما مهاجمان خود را داریم، اما اینکه اسکات مک تامینی توانسته هفت گل تا اینجا بزند چیز خوبی است و انتظاری است که باید از خودش داشته باشد. من مطمئنم که این خصوصیتی است که او دوست دارد به بازی خود اضافه کند."

 

فرد، هافبک برزیلی منچستریونایتد، در 99 بازی خود برای شیاطین سرخ از زمان پیوستن به این تیم در سال 2018، تنها سه بار موفق به گلزنی شده است.

دیدگاه‌ها