کد خبر : 1737990 | 28 بهمن 1399 ساعت 12:02 | 4.4K بازدید | 0 دیدگاه

جانشین‌هایی که گل زدند یا پاس گل دادند؛

نقی‌زاده و رزاق‌پور، بهترین تعویضی‌های هفته

هفته آخر نیم‌فصل اول در حالی به اتمام رسید که در نیمی از بازی‌ها نفرات جانشین با حضورشان تاثیرگذار ظاهر شدند.

به گزارش "ورزش سه"، تمام دیدارهای انجام شده در هفته پانزدهم لیگ برتر برنده داشت که در چهار مسابقه، بازیکنان جایگزین پس از ورودشان به زمین درخشیدند و فقط یکی از آنها نتوانست مانع از شکست تیمش شود.

 

مس رفسنجان در شرایطی به برتری مقابل ذوب‌آهن رسید که تعویض‌های محمد ربیعی در این دیدار کارساز شدند و دو بازیکن جانشین با همکاری یکدیگر توانستند گل سوم این تیم برابر حریف اصفهانی را به ثمر رسانند تا به برتری ۳ بر یک دست پیدا کنند.

 

علیرضا نقی‌زاده، هافبک مس رفسنجان در دقیقه ۸۶ دیدار با ذوب‌آهن وارد زمین شد، اما در همین مدت کوتاه توانست خودنمایی کند و پنج دقیقه پس از ورودش به زمین، گل سوم تیمش را با ضربه بغل پای دقیق بزند.

 

نقی‌زاده که با سابقه بازی در تراکتور و سپاهان راهی سپاهان شده، تعویض طلایی محمد ربیعی در دیدار با ذوب‌آهن بود که توانست علاوه بر زدن گل در این مسابقه، تمام پاس‌های خود را به مقصد برساند تا طبق آنالیز یازده با کسب نمره ۷/۷ ، بهترین بازیکن تعویضی هفته پانزدهم شود.

 

1573125

 

سید ابوالفضل رزاق‌پور، مدافع چپ ماشین‌سازی نیز دیگر تعویض طلایی این هفته بود؛ او از دقیقه ۴۳ به ترکیب تیمش مقابل صنعت نفت رده دومی اضافه شد و در حالی که بازی با تساوی بدون گل رو به پایان بود، ارسال دقیقی از جناح چپ انجام داد تا همراه با ضربه سر سیروس صادقیان، اولین برد تیمش در لیگ بیستم رقم بخورد و با نمره ۷/۷ یکی دیگر از نفرات جانشین برتر هفته باشد.

 

1573126

 

گادوین منشا، مهاجم نیجریه‌ای گل‌گهر هم یکی دیگر از تغییرات موثر در هفته پانزدهم بود؛ او که برای نخستین بار نیمکت‌نشین شده بود، در دیدار با نساجی از دقیقه ۵۳ به زمین رفت و در دقیقه ۸۶ توانست گل برتری تیمش را بزند تا عملکردش موجب شود نمره ۷/۴ را کسب کند.

 

1572206

 

همچنین مهرداد آوخ، مهاجم مس رفسنجان و عباس بوعذار، هافبک نفت مسجدسلیمان نیز در حضور تعویضی خود مقابل ذوب‌آهن و آلومینیوم توانستند یک پاس گل بدهند تا مشترکا نمره ۷/۲ را از یازده بگیرند.

 

1573124

دیدگاه‌ها