کد خبر : 1738240 | 29 بهمن 1399 ساعت 12:21 | 73.3K بازدید | 0 دیدگاه

نیکبخت غریبه نیمکت پرسپولیسی (عکس)

نبرد روز گذشته دو تیم منتخب 98و سرخآبی ها شاهد بازگشت دوباره بزرگان فوتبال به ورزشگاه آزادی بود.

 به گزارش "ورزش سه "، نبرد روز گذشته دو تیم منتخب 98و سرخ آبی ها با سرمربیگری علی پروین و امیرقلعه نویی برای سرخ آبی ها و بیژن ذوالفقارنسب برای منتخب 98بود. در کنار این ها مربیان بزرگ این روزها و بازیکنان قدیمی  هم بعد از تعویض های متوالی به روی نیمکت برمی گشتند تا نفسی چاق کنند و بازی ادامه پیدا کند.


حضورحسین کلانی ،محمودخوردبین ,محمد مهدی نبی ،یحیی گل محمدی ، مهدی تارتار ، جواد کاظمیان ، بهروز رهبری فرد و .... بر روی نیمکت های تعبیه شده ورزشگاه آزادی با سابقه های طولانی مدیریتی و بازی در پرسپولس خاطرات سال های گذشته را دوباره در ذهن هواداران فوتبال زنده  کرد. در کنار این ها علیرضا نیکبخت هم دیده می شد . بازیکنی که همچنان خود را استقلالی می داند و چند صباحی هم در پرسپولیس بود و حتی سابقه گلزنی به استقلال را هم در داربی ها دارد.

 


علیرغم حضور نیکبخت در دوران فوتبالیش در پرسپولیس او را نمی توان به رنگ قرمز تصور کرد، همانطور که هواداران استقلال علیرغم حضور یک ساله و  احترام به علی انصاریان او را یک پرسپولیسی اصیل می دانند. اتفاقی که هواداران پرسپولیس هم به آن احترام می گذارند و همواره چشمشان را برای یک سال حضور انصاریان در استقلال بستند و هیچ وقت به او بی احترامی نکردند.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها