کد خبر : 1738378 | 30 بهمن 1399 ساعت 01:20 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی شیرین دورتموند در خانه سویا (عکس)

دورتموند در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان در خانه سویا به پیروزی 3-2 رسید.

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا این تیم میزبان بود که پیش افتاد اما در ادامه زردها به سه گل رسیدند و در نهایت توانستند در این دیدار خارج از خانه به برتری 3-2 دست پیدا کنند.

سویا بازی را بهتر آغاز کرد و تنها 7 دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل اول رسید. سوسو که با پاس فرناندو پشت محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، بعد از فریب سانچو، ضربه ای زد که در میانه راه به هوملس برخورد کرد و با تغییر مسیر، وارد دروازه شد.

در ادامه بازی متعادل شد و در دقیقه 19، محمود داهود کار را به تساوی کشید. او که با پاس ارلینگ هالند، پشت محوطه جریمه سویا صاحب توپ شده بود، با یک ضربه تماشایی توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

بعد از این گل، تیم میزبان پیش کشید و در مقابل بازیکنان دورتموند به دنبال استفاده از ضدحملات بودند و در دقیقه 27، روی یک از این ضدحملات به گل دوم رسیدند. هالند که در میانه زمین سویا صاحب توپ شده بود، بعد از یک و دو با سانچو، با یک ضربه تماشایی کار را تمام کرد.

حملات سویا و ضدحملات دورتموند ادامه پیدا کرد و در دقیقه 43، هالند موفق شد گل دوم خود در این دیدار را به ثمر برساند. این بار هم روی یک ضدحمله سریع بود که هالند با پاس رویس صاحب موقعیت شد و با یک ضربه مطمئن، دروازه سویا را باز کرد تا نیمه اول با نتیجه 3-1 به سود میهمان به پایان برسد.

در نیمه دوم هر دو تیم موقعیت های خوبی برای زدن گل های بعدی داشتند و در نهایت این سویا بود که در دقیقه 84 توانست اختلاف را کم کند. روی یک ارسال به بلند به دهانه دروازه دورتموند بود که لوک دی یونگ با یک ضربه ساده دروازه را باز کرد تا این دیدار با نتیجه 3-2 به پایان برسد.

 

1573764

 

1573765

 

1573766

دیدگاه‌ها