کد خبر : 1739063 | 03 اسفند 1399 ساعت 15:41 | 50.5K بازدید | 0 دیدگاه

چترنور نزدیک‌تر از همیشه به کفش طلا؛

فوتبال زنان: تحقیر 6 گله سپاهان در دوئل 6 امتیازی!

در مصاف حساس دو تیم مدعی لیگ برتر فوتبال زنان، شاگردان جهان‌نجاتی موفق شدند حریف نامدار خود را در خانه‌اش گلباران کنند.

فوتبال زنان: تحقیر 6 گله سپاهان در دوئل 6 امتیازی!

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دو مصاف هفته دوم مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال زنان، سپاهان اصفهان در خانه به دنبال جبران شکست بازی اول مقابل شهرداری بم بود و می‌خواست مقابل شهرداری سیرجان تلافی کند؛ اما در مقابل سیرجانی‌ها برای صدرنشینی مطلق به اصفهان سفر کرده بودند. همانطور که پیش‌بینی می‌شد بازی با هیجان و سرعت بالایی دنبال شد و در همان 15 دقیقه آغازین سبزپوشان سیرجانی موفق شدند با گلزنی زهرا علیزاده و افسانه چترنور میزبان را غافلگیر کنند.

 

به مرور زمان اما سپاهانی‌ها برای جبران نتیجه از لاک دفاعی بیرون آمدند و ماحصل تقابل جذاب دو تیم در نیمه اول پیروزی سه بر یک شهرداری سیرجان بود؛ با شروع نیمه دوم خیلی زود هاجر دباغی توانست گل دوم تیمش را بزند و اختلاف به حداقل برسد اما نمایش کم‌نقص شاگردان جهان‌نجاتی یک نتیجه باورنکردنی را در اصفهان رقم زد. آن‌ها توانستند در ادامه نیمه، بازی را به دست بگیرند و سه بار دروازه سپاهان را باز کنند تا با برتری 6 بر 2 و با سوغاتی ارزشمند اصفهان را به مقصد سیرجان ترک کنند.

با این نتیجه سپاهان با هدایت مهناز امیرشقاقی در انتهای جدول بدون امتیاز ماند و حالا تفاضل -6 این تیم هم بدون‌شک در چهار هفته پیش‌روی برای آن‌ها دردسرساز خواهد بود؛ شهرداری سیرجان هم با توجه به توقف شهرداری بم، با 6 امتیاز یکه‌تاز جدول شد و حالا بخت نخست قهرمانی در فصل جاری لیگ برتر فوتبال زنان به شمار می‌رود. هر چند 4 هفته جذاب دیگر هنوز از این فصل باقیمانده است.

 

ستارگان امروز ترکیب شهرداری سیرجان مثلث زهرا علیزاده، افسانه چترنور و شبنم بهشت بودند که علیزاده برای تیمش در گلزنی هت‌تریک کرد، چترنور با دبل خود یکه‌تاز جدول گلزنان شد و بهشت هم به درخشش‌های خود در ترکیب سیرجانی‌ها ادامه داد و بازهم گلزنی کرد؛ آن‌طرف هم هاجر دباغی تلاش زیادی در کنار شقایق روزبهان برای به تساوی کشاندن بازی داشت اما خط دفاع آشفته سپاهان باعث این شکست تحقیرآمیز شد.

دیدگاه‌ها