کد خبر : 1739182 | 04 اسفند 1399 ساعت 09:35 | 7.1K بازدید | 2 دیدگاه

پس از شکست برابر موناکو؛

پوچتینو: به اندازه کافی خوب نبودیم

پاری سن ژرمن شب گذشته در خانه برابر موناکو 2-0 شکست خورد تا پس از برد شیرین برابر بارسا در چمپیونزلیگ، شاگردان پوچتینو در پارک دو پرنس غافلگیر شوند.

پوچتینو: به اندازه کافی خوب نبودیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم موناکو با هدایت نیکو کوواچ توانست دومین شکست مائوریسیو پوچتینو روی نیمکت PSG  را به سرمربی تازه وارد پاریسی ها تحمیل کند.

سفیان دیوپ در دقیقه شش بازی اولین گل موناکو را به ثمر رساند و گی‌یرمو ماریپان با گلزنی در دقایق ابتدایی نیمه دوم بازی، اختلاف را به دو گل رساند.

پاریسی ها تنها یک شوت در چارچوب داشتند و موناکو در تمام طول 90 دقیقه، کنترل بازی را در دست داشت. این شکست اختلاف PSG با لیل صدرنشین جدول لیگ را به چهار امتیاز رساند.

 

1575153

 

مائوریسیو پوچتینو پس از این شکست گفت: "فکر می کنم که در تعقیب آنها بودیم، ما بعد از پنج دقیقه گل خوردیم و نتوانستیم موقعیت های کافی ایجاد کنیم.

به اندازه کافی خوب نبودیم و به همین دلیل بود که باختیم. لحظه ای که گل دوم را خوردیم دقیقا شبیه به گل اول بازی بود، دو حمله از موناکو و ما روی هر دو گل خوردیم.

بعد برای بیش از 75 دقیقه بازی و مالکیت توپ را در دست داشتیم، اما هرگز نتوانستیم راهی پیدا کنیم تا خط دفاع آنها را بشکنیم. آنها خیلی خوب دفاع کردند. چیز بیشتری برای گفتن نیست.

به موناکو تبریک می گویم و ما باید سخت کار کنیم تا بتوانیم چنین موقعیت هایی را به نفع خود تغییر دهیم."

 

دفاع PSG از عنوان قهرمانی خود در لیگ یک اکنون به خطر افتاده است و آنها برای نخستین بار از فصل 11-2010 تا کنون در شش بازی از لیگ شکست خورده اند.

علاوه بر این موناکو با این پیروزی تبدیل به اولین تیمی شد که پس از نانسی در فصل 12-2011 توانسته برابر پاریسی ها دبل کند.

 

شاگردان پوچتینو اکنون چهار امتیاز با صدر جدول فاصله دارند و در جدول پس از لیل و لیون در رده سوم قرار گرفته اند. در این بین موناکو که همچنان در رده چهارم جدول باقی مانده است، فاصله خود با PSG را به دو امتیاز رساند.

دیدگاه‌ها