کد خبر : 1739640 | 06 اسفند 1399 ساعت 09:15 | 23.2K بازدید | 1 دیدگاه

خوشحالی ستاره فرانسوی از پیروزی برابر اتلتیکو

ژیرو: به مونت گفتم اگر گلم مردود شود، تقصیر تو است

اولیویه ژیرو، ستاره فرانسوی چلسی، شب گذشته در دیدار برابر اتلتیکو مادرید در چمپیونزلیگ با یک ضربه برگردان فوق العاده تک گل پیروزی بخش تیمش برابر صدرنشین لالیگا را به ثمر رساند تا آبی ها به یک برد ارزشمند دست یابند.

ژیرو: به مونت گفتم اگر گلم مردود شود، تقصیر تو است

به گزارش "ورزش سه"، اولیویه ژیرو می گوید که چلسی در حالی پا به بازی شب گذشته برابر اتلتیکو مادرید گذاشت که چشم به پیروزی داشت.

ژیرو توانست در نیمه دوم بازی و در دقیقه 68 تک گل این مسابقه را با یک ضربه‌ی قیچی زیبا به ثمر برساند و نه تنها چلسی را در این دیدار به پیروزی برساند، بلکه برای بازی برگشت نیز برتری قابل توجهی برابر اتلتیکو مادرید به آبی ها بدهد.

مهاجم فرانسوی می گوید که چلسی از ابتدا با همین قصد پا به این میدان نهاد و آبی ها به دنبال این بودند که در بازی برگشت و در استمفورد بریج از اتلتیکو پیش باشند.

ژیرو گفت: "ما به قصد بردن بازی به اینجا آمدیم. می دانستیم که چطور می توانیم در حمله آنها را به دردسر بیندازیم. ما در خط دفاع بسیار قدرتمند بودیم و از این برد خیلی راضی هستیم، امشب شایسته برد بودیم.

 

1575751

 

ما ارزش و اهمیت گل زده در خانه حریف در بازی های اروپایی را می دانیم و به همین دلیل است که من بسیار خوشحالم که توانستم به تیم کمک کنم این بازی را ببرد.

بازی را خوب اداره کردیم و اعتماد به نفس داشتیم، اما با تیم بزرگی رو به رو شدیم و فکر می کنم که خیلی متعهدانه بازی کردیم و نقاط اصلی قوت آنها را می دانستیم. ما از پس این بازی بر آمدیم اما باید همچنان متمرکز باقی بمانیم و کار را تمام کنیم.

ما بیش از حد اعتماد به نفس نداشتیم، فقط از توانایی های خود در این بازی مطمئن بودیم.نمی دانم که راجع به گل چه فکری بکنم، فقط تمرکز کردم که به توپ ضربه بزنم و خوشحال شدم که دیدم به تور دروازه دوخته شد.

اصلا فکر نمی کردم که آفساید باشد، میسون مونت گفت که توپ را لمس نکرده است. برای تیم و برای خودم خوشحالم."

 

در دقیقه 68 و در حالی که بازی با تساوی بدون گل در جریان بود، اولیویه ژیرو با یک ضربه برگردان فوق العاده و استثنایی دروازه یان اوبلاک را باز کرد. ابتدا این گل از سوی کمک داور آفساید اعلام شد، اما گروه حاضر در اتاقVAR  متوجه شدند که پاس گل توسط هرموسو، مدافع اتلتیکومادرید، داده شد، گل تایید شد و چلسی از حریف خود پیش افتاد.

 

1575750

 

ژیرو در مورد این گل گفت: "به میسون مونت گفتم اگر گلم را رد کنند تقصیر او است! چرا که او درست قبل از اینکه توپ به من برسد و گل بزنم، توپ را لمس کرده بود. خیلی خوشحالم که توپ گل شد و مخصوصا اینکه آفساید هم نبود.

 

این برای من و تیم عالی است. با VAR شما باید به گرفتن تصمیم درست ایمان داشته باشید و صبر و حوصله به خرج دهید. خیلی طول کشید اما تصمیم مهمی بود. خیلی عجیب است که سه دقیقه بعد از گل زدن خوشحالی کنی!"

دیدگاه‌ها