کد خبر : 1739699 | 06 اسفند 1399 ساعت 13:43 | 40.2K بازدید | 0 دیدگاه

حاشیه‌های ستاره اروگوئه‌ای تمامی ندارد؛

حیرت میسون مونت از حقه‌بازی لوئیس سوارز (عکس)

لوییس سوارز، ستاره اتلتیکو مادرید، هر چه بتواند در زمین بازی برای پیروزی تیمش انجام می دهد، حالا می خواهد این کارها در چارچوب قوانین بازی باشد یا خیر!

حیرت میسون مونت از حقه‌بازی لوئیس سوارز (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری لوییس سوارز را استاد هنرهای سیاه و شیطنت‌بار می‌دانند. او برای اینکه به تیم خود شانس بردن بدهد از هیچ کاری ابا ندارد، حالا می خواهد این کارها در چارچوب قوانین بازی باشند یا نه!

 

در بازی شب گذشته اتلتیکو مادرید برابر چلسی در چمپیونزلیگ نیز سوارز چند تا از کلک های همیشگی خود را رو کرد. از نیشگون گرفتن پنهانی رودیگر گرفته تا زمین زدن خود و از درد به خود پیچیدن های الکی.

 

1575857

 

ویدیویی 55 ثانیه ای از همه حقه هایی که سوارز در بازی شب گذشته برابر چلسی به کار برده با نام "55 ثانیه از زندگی لوییس سوارز" منتشر شده که در نوع خود بسیار جالب توجه است.

 

در یکی از صحنه های بازی برخوردی بین سوارز و میسون مونت هم به وجود آمد که باعث شد زبان بازیکن چلسی از تعجب بند بیاید.

 

1575855

 

دراین فیلم نشان داده می شود که سوارز برای گرفتن توپ با چهار بازیکن چلسی؛ میسون مونت، جورجینیو، تیمو ورنر و کالوم هادسون اودوی رقابت می کند.

در این صحنه سوارز به سمت توپ حمله می کند و بعد با برخورد با هادسون اودوی به زمین می افتد، هر چند ویدیوی منتشر شده نشان می دهد که مهاجم اتلتیکو از قصد خودش را به هادسون اودوی زده و سپس به شکل اغراق آمیزی روی زمین پرتاب کرده.

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو، نیز در حالی که سوارز روی زمین از دردی خیالی به خود می پیچید در کنار خط از داور می خواست که خطای بازیکن چلسی را اعلام کند.

 

1575853

 

در این بین، میسون مونت، قدمی به عقب برداشته و با تعجب و بهت به مهاجم سابق لیورپول و بارسا که روی زمین در حال به خود پیچیدن و نمایش بازی کردن بود، خیره شد.

 

در پایان چلسی در این دیدار با گل زیبای اولیویه ژیرو به برتری رسید تا آبی ها با یک گل زده در خانه حریف، منتظر بازی برگشت در استمفورد بریج باشند. باید دید سوارز برای بازی برگشت چه حقه هایی را در آستین دارد و چه نمایشنامه هایی را جلوی چشم آبی ها پیاده خواهد کرد.

 

 

دیدگاه‌ها