کد خبر : 1739714 | 06 اسفند 1399 ساعت 14:41 | 7.5K بازدید | 0 دیدگاه

کوکه:

هیچکس فکر نکند کار اتلتیکو تمام شده

هافبک اتلتیکو ایمان دارد که در بازی برگشت برابر چلسی قادر به جبران شکست بازی رفت هستند.

هیچکس فکر نکند کار اتلتیکو تمام شده

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید شب گذشته در بخارست بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را با یک گل به چلسی واگذار کرد تا کارش برای صعود پیچیده شود. تک گل بازی را اولیویه ژیرو با یک قیچی برگردان زیبا به ثمر رساند.

تیم تحت هدایت دیه گو سیمئونه سه هفته بعد در لندن باید این نتیجه را برگرداند تا راهی یک چهارم نهایی شود.

 

 

1575865

 

 

کوکه ستاره اتلتیکو در پایان این بازی گفت:« بازی سختی بود. سعی کردیم برنامه های مان را در زمین پیاده کنیم ولی نشد و از شانس های مان نیز به خوبی استفاده نکردیم. چلسی نیمه اول خیلی خوبی داشت هرچند شانس گلزنی زیادی نداشتند. نیمه دوم اما بازی برابر بود و جزئیاتی اندک تعیین کننده تیم پیروز شد. باید خوب به بازی برگشت فکر کنیم  و برای پیروزی وارد زمین شویم.»

 

 

1575866

 

 

این هشتمین بازی متوالی بود که دروازه اتلتیکو گشوده می شد. کوکه در این رابطه گفت:« امشب چلسی روی یک موقعیت نه چندان 100 درصدی به گل رسید. اینطور نبوده که در این هشت بازی فشار زیادی روی دفاع ما وارد شده باشد. در هر صورت لیگ قهرمانان همین است. دو بازی از سه بازی اخیر را باخته ایم و هضم این شرایط کمی سخت است ولی باید بلند شد و به مسیر ادامه داد.

هنوز هیچ اتفاق خاصی رخ نداده و ما برای پیروزی و برگرداندن نتیجه به لندن خواهیم رفت. هیچکس کار ما را تمام شده نداند. ترجیح می دادیم بازی برگشت هم مثل بازی رفت در زمین بی طرف باشد ولی شرایط دنیا اینگونه است و باید پذیرفت. مهم نیست کجا بازی برگزار می شود؛ بلکه مهم کسب پیروزی و صعود است.»

 

دیدگاه‌ها