کد خبر : 1739732 | 06 اسفند 1399 ساعت 17:20 | 32.1K بازدید | 0 دیدگاه

تصویر بحث برانگیز؛ دفاع 10 نفره اتلتیکو برابر چلسی

اتلتیکو مادرید روی کاغذ شانس بیشتری برای پیروزی بر چلسی داشت ولی دیه گو سیمئونه از اصول همیشگی اش یعنی دفاع همه جانبه دست نکشید و تاوانش را نیز داد.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته اتلتیکو مادرید در دور رفت بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه‌ی 0-1 مغلوب چلسی شد و نتوانست کار خاصی در این بازی انجام دهد. تک گل چلسی را اولیویه ژیرو روی یک ضربه‌ی برگردان تماشایی به ثمر رساند.

 

 

1575921

 

 

در شروع بازی و همان دقایق ابتدایی کار به نظر می‌رسید که دیه گو سیمئونه به شدت محافظه کارانه و تدافعی بازی می‌کند چرا که روی یک صحنه که در شبکه‌های اجتماعی و برخی از رسانه‌ها هم سوژه شد، مشخص است که اتلتیکو مادرید با هر ده نفر درون زمین خودی در حال دفاع هستند. سیستم اتلتیکو در واقع 1-3-6 بود.

تیم تحت هدایت سیمئونه در این بازی به شدت تدافعی عمل کرد که این مسئله باعث شده موج انتقادات را علیه ال چولو گسترده شود و رسانه‌های اسپانیایی بابت تاکتیکی که مقابل چلسی به کار گرفت، او را تحت فشار بگذارند.

 

 

1575895

 

 

این هفته ها شرایط برای اتلتیکو مادرید قدری مشکل شده است چرا که این تیم در لالیگا 5 امتیاز در 2 بازی اخیرش از دست داده و در لیگ قهرمانان اروپا هم در آستانه حذف قرار دارد.

دیدگاه‌ها