کد خبر : 1740943 | 12 اسفند 1399 ساعت 12:55 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیام تبریک فیفا و شیخ سلمان به عزیزی خادم

فدراسیون جهانی فوتبال و همچنین رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در پیام هایی جداگانه حضور شهاب الدین عزیزی خادم به عنوان رییس فدراسیون فوتبال را به او تبریک گفتند.

پیام تبریک فیفا و شیخ سلمان به عزیزی خادم

به گزارش "ورزش سه"، جیانی اینفانتینو پس از تبریک حضور در نامه خود نوشته: «دانش، رهبری، اشتیاق و تجربه شما بی شک تاثیر بسیاری بر روی توسعه این بازی زیبا در ایران خواهد داشت. همچنین موجب خرسندی خواهد بود اگر تبریکات اینجانب را به نایب رئیس و اعضای کمیته اجرایی که با جنابعالی انتخاب شدند اعلام نمایید.»

 

او همچنین از عزیزی خادم دعوت به مذاکره برای توسعه فوتبال در ایران داشته: «با اذعان به پتانسیل فوتبال در کشور شما، می توانید بر روی حمایت شخصی اینجانب و کمک فیفا برای دستیابی به اهداف حساب نمایید. درصورت تمایل به هرگونه مذاکره درخصوص این ورزش، توسعه و ترویج ارزش های آن، درب های خانه فیفا همیشه به روی شما باز خواهد بود.»

 

شیخ سلمان رییس ای اف سی نیز در نامه ای کوتاه این چنین نوشته است: «هیچ تردیدی ندارم که شما برای توسعه و ارتقای فوتبال نه تنها در ایران بلکه در تمام آسیا تلاش خواهید کرد. از تعهد و حمایت کنفدراسیون فوتبال آسیا نسبت به تلاش های خود اطمینان خاطر داشته باشید. مشتاق دیدار شما از نزدیک هستم تا مراتب ارادت را به شخصه تقدیم نمایم. امیداوارم امسال همگی از تاثیرات جهانی همه گیری ویروس کرونا التیام یابیم و بتوانیم فعالیت های عادی خود را از سر بگیریم.»

دیدگاه‌ها