کد خبر : 1741552 | 15 اسفند 1399 ساعت 16:01 | 30.1K بازدید | 2 دیدگاه

مهم است اوساسونا را ببریم

نتیجه مورد علاقه دربی مادرید برای رونالد کومان

سرمربی بارسلونا دوست دارد در بازی یکشنبه رئال و اتلتیکو، هر دو تیم امتیاز از دست بدهند ولی در صورت پیروزی یکی از دو تیم، هوادار رئال خواهد بود.

نتیجه مورد علاقه دربی مادرید برای رونالد کومان

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از پیروزی 3-0 بر سویا و صعود به فینال کوپا دل ری در بهترین شرایط ممکن به بازی اوساسونا رسیده است. دیداری که فردا شب در ال سادار برگزار خواهد شد.

بارسا برای این بازی جرارد پیکه و رونالد آرائوخو را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد ولی عثمان دمبله و میرالیم پیانیچ مشکلی برای همراهی تیم نخواهند داشت.

 

 

1578463

 

 

رونالد کومان سرمربی بارسا در نشست خبری این بازی گفت:« بازی خیلی مهمی است چرا که یکشنبه دربی مادرید خواهد بود. در واقع قطعا یا هر دو تیم یا یکی از آنها امتیاز از دست خواهند داد پس ما محکوم به پیروزی بر اوساسونا هستیم. حریف قدرتمندی داریم که در زمین خود همیشه سرسخت و جنگنده است و باید با تمرکز بالا وارد میدان شویم.»

 

کمپین علیه کومان:« برخی علاقه به حاشیه سازی دارند ولی این مرا آزار نمی دهد. من تمرکزم روی کارم است و با این همه بازی پیش رو، وقت برای فکر کردن به شایعات ندارم. اینکه می گویند ژاوی یا مربی دیگر جانشین من خواهد شد، مرا از تمرکز روی تیم دور نمی کند. در نهایت رئیس جدید تصمیم گیرنده خواهد بود. خوشم نمی آید به این سوالات پاسخ بدهم.»

 

ادامه کار در بارسا:« نمی دانم شایستگی این مهم را کسب کرده ام یا خیر. دو سه روز دیگر رئیس جدید خواهیم داشت و باید صحبت کنیم. فعلا فقط بازی با اوساسونا و پیروزی در آن برایم اهمیت دارد. در لالیگا شانس قهرمانی داریم و به فینال کوپا دل ری هم رفته ایم و آنجا هم شانس کسب جام داریم. باقی چیزها دیگر دست من نیست.»

 

 

1578359

 

 

نتیجه دربی مادرید:« ابتدا بازی خودمان مهم است و باید پیروز شویم. اگر تیمی که جلوتر است(اتلتیکو) امتیاز بدهد، طبعا بهتر خواهد بود ولی نتیجه مساوی هم خوب است. البته روی این مساله خیلی هم وسواس نداریم. در واقع اگر ما پیروز نشویم، دیگر نتیجه دربی اهمیتش را از دست می دهد.»

 

بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر پی اس جی(بارسا بازی رفت را در نوکمپ 1-4 باخته):« کامبک برابر سویا و رسیدن به فینال کوپا دل ری به ما روحیه مضاعفی بخشیده است. بازی با پی اس جی چهارشنبه است و از الان نباید به آن فکر کرد.»

 

 

1578462

 

 

انتخابات:« طبعا دوست دارم به انجام برسد و باشگاه بالاخره صاحب رئیس شود. برای آینده باشگاه این بسیار حائز اهمیت است.»

 

 

دیدگاه‌ها