کد خبر : 1741963 | 17 اسفند 1399 ساعت 09:22 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

ثبت اولین کلین شیت؛ چالش سخت حقیقی

علیرضا حقیقی در بازگشت دوباره به چارچوب دروازه گل گهر در بازی با مس رفسنجان کلین شیت کرد.

ثبت اولین کلین شیت؛ چالش سخت حقیقی 

به گزارش "ورزش سه"، البته در بازی گل گهر در برابر مس رفسنجان علیرضا حقیقی در چارچوب دروازه تیمش روز آرامی را سپری کرد و برای ثبت اولین کلین شیت در دور برگشت خیلی با چالش مواجه نشد چرا که توپ و میدان بیشتر در اختیار شاگردان امیر قلعه نویی بود و در دو سه صحنه موقعیت های خوبی برای گلزنی به دست آوردند که تیرک دروازه و درخشش دروازه بان مس مانع از گل زنی گل گهر شد و در نهایت بازی با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت تا در روزی که گل گهر شایسته پیروزی بود به یک امتیاز بسنده کند. 

 

دیدار با مس رفسنجان اولین بازی علیرضا حقیقی بعد از بازی با تراکتور بود. او بعد از 5 هفته بار دیگر در چارچوب دروازه گل گهر قرار گرفت و به نظر می رسد با روحیه بالایی که از خود در این بازی نشان داد در بازی های آینده هم مرد شماره یک تیمش باشد. علیرضا حقیقی فصل گذشته و در دور برگشت با ثبت 9 کلین شیت رکوردار بود که در گل گهر و در هفته دوم دور برگشت اولین کلین شیت را ثبت کرد. او برای ثبت رکورد فصل گذشته باید در 8 بازی دیگر دروازه اش را بسته نگه دارد که این چالش بسیار سختی برای او خواهد بود. 

 

علیرضا حقیقی بعد از دیدار با تراکتور در دو بازی با سایپا و نفت مسجد سلیمان روی نیمکت نشست و این تعویض نشان داد امیر قلعه نویی از مرد شماره یک تیمش انتظاری بیش از این دارد و در ادامه سه بازی دیگر را به خاطر مشکلات شخصی از دست داد اما دیروز در بازی با مس با حضور دوباره در ترکیب گل گهر نشان داد می خواهد روزهای خوب در نساجی را این بار در تیم گل گهر تکرار کند. هر چند که این چالش سخت برای اوست چرا که گل گهر بر خلاف نساجی ارایه گر بازی تهاجمی در برابر حریفان است و تیمی که در برابر حریفان ارایه گر بازی تهاجمی است در دفاع کردن با چالش مواجه می شود.

دیدگاه‌ها