کد خبر : 1741982 | 17 اسفند 1399 ساعت 11:07 | 12K بازدید | 1 دیدگاه

پشت خط بودم و پنالتی نبود

امیرحسین کریمی:نعمتی تنها نگرانی ماست

امیرحسین کریمی بازی خوبی در مقابل پیکان از خود ارائه داد و در پیروزی تیمش نقش مهمی را ایفا کرد.

امیرحسین کریمی:نعمتی تنها نگرانی ماست

به گزارش ورزش سه، شهر خودرو در روز درخشش امیرحسین کریمی توانست سه امتیاز خانگی را کسب کند این بازیکن در مورد پیروزی مقابل پیکان به خبرنگار ما گفت: با تلاش بچه‌ها توانستیم سه امتیاز را بگیریم و در تمام طول بازی خیلی زحمت کشیدیم و خوشحالم که این برد اتفاق افتاد.


او که یک پاس گل داد و  بر روی گل دیگر هم تاثیرگذار بود در این مورد ادامه داد: همه اینها تلاش بچه‌ها بود. بچه‌ها هم یکدل شده بودند و قبل از بازی مسئولان شهرداری اداره ورزش و جوانان مشهد با ما دیدار داشتند و با  تلاش آنها بود که بچه‌ها روخیه گرفتند تا خدا را شکر نتیجه بگیریم و فشار  از روی آقای رحمتی و کل تیم برداشته شود. آقای رحمتی واقعی تلاش کرد.


هافبک شهر خودرو درباره اعتقاد  پیکانی ها  مبنی بر اینکه یک پنالتی به نفعشان گرفته نشده گفت: تصاویر تلویزیونی از بالا گرفته میشود ولی  من خودم پشت خط بودم و  فکر می کنم خطا بیرون از خط بود و من هم اعتراض کردم و خدا را شکر داور  چهارم صحنه را دید و اشتباهی پنالتی گرفته نشد.


وی در مورد دیدار پیش رو با ذوب آهن در جام حذفی گفت: هر در حال ذوب آهن ماشین سازی را برد و شرایط روحی اش بهتر شد  ولی ما هم در مسیر قهرمانی در جام حذفی قدم برمی داریم و با قدرت جلو می رویم .


کریمی در مورد مصدومیت هم تیمی اش  در پایان افزود:  تنها نگرانی که داریم علی نعمتی است. مردم دعا کنند که سالم برگردد، گویا کمی گردنش درد می کند و بینی اش به مشکل خورده است. دعا میکنیم که مسئله حادی نباشد و زودتر  در کنار ما بازی کند زیرا مهره تاثیر گذاری است.

دیدگاه‌ها