کد خبر : 1741994 | 17 اسفند 1399 ساعت 12:09 | 11.5K بازدید | 3 دیدگاه

خلعت و حسینی، پایه‌گذاران برد 6 گله؛

پیشروی حسینی در جدول پاس گل (عکس)

ستاره سرعتی طلایی‌پوشان اصفهان با درخشش مقابل آلومینیوم اراک در روزی که شاگردان نویدکیا جشنواره‌ای از گل را به راه انداختند، توانست به صدر جدول برترین پاسورهای لیگ بیستم برود.

به گزارش "ورزش سه" نتیجه دور از انتظار 6 بر 1 و پیروزی قاطع شاگردان نویدکیا برای رسیدن به صدر جدول، اتفاق ویژه هفته هفدهم لیگ بیستم بود که دیروز در اراک رخ داد و سپاهانی‌ها با یک تفاضل گل کمتر نسبت به پرسپولیس در جایگاه دوم جدول باقی ماندند؛ در این پیروزی پرگل، بیشترین نقش را ستاره 37 ساله سپاهان ایفا کرد و توانست یک گل به یادماندنی بزند و یک بار هم برای سجاد شهباززاده خود گلسازی کند.

 

محمدرضا خلعتبری که روزهای گذشته اخباری پیرامون جدایی‌اش مطرح شده بود، روز گذشته در اوج آمادگی و در شرایطی که بازوبند سپاهان را به بازوی خود بسته بود، از روی ضربه ایستگاهی توانست گلی تماشایی را وارد دروازه پورحمیدی کند و سپس دقایقی بعد، آقای گل لیگ بیستم را در موقعیت گلزنی قرار داد تا سومین پاس گل فصل خود را هم به ثبت رسانده باشد.

 

1579554

 

در جدال دیروز، محمدرضا حسینی وینگر طلایی‌پوشان هم در فاصله‌ای پنج دقیقه‌ای دو پاس گل را برای دانیال اسماعیلی‌فر ارسال کرد تا با چهار پاس گل در کنار کریم اسلامی به صدر جدول برترین پاسورهای لیگ بیستم برود و حالا این عنوان انفرادی هم در کنار آقای گلی در اختیار شاگردان محرم نویدکیا قرار گیرد.

 

1579555

دیدگاه‌ها