کد خبر : 1742025 | 17 اسفند 1399 ساعت 13:43 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

اکران قسمت دوم، هفته آینده؛

دربی استان کرمان؛ قسمت اول بدون برنده!

شاگردان قلعه‌نویی با توجه به قرعه‌کشی جام حذفی، در فاصله‌ای کوتاه باید در مقابل دو تیم مس رفسنجان و مس کرمان به میدان بروند.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که سیرجانی‌ها امیدوار بودند تا با شکست رقیب هم‌استانی روز گذشته به ناکامی‌های سریالی‌شان پایان دهند و خود را به جایگاه ششم جدول برسانند، اما بدشانسی به ژنرال و شاگردانش امان پیروزی نداد و تقابل گل‌گهر و مس رفسنجان به عنوان دربی لیگ‌برتری‌های استان کرمان بدون‌گل به پایان رسید تا برای سومین دیدار متوالی شاگردان قلعه‌نویی در کسب پیروزی ناکام بمانند.

 

آن‌هم در شرایطی که آن‌ها چهار روز دیگر باید دومین دربی استان کرمان را این‌بار مقابل مس کرمان برگزار کنند؛ دربی که در جام حذفی برگزار خواهد شد و پیروزی در آن می‌تواند آرامش نسبی را به اردوی شاگردان قلعه‌نویی آن‌هم پیش از مصاف حساس مقابل فولاد بازگرداند.

قلعه‌نویی که سابقه درخشانی در دربی‌های پایتخت دارد، باید دید در دومین تجربه متوالی در دربی استان کرمان مقابل مس کرمان با هدایت رضا مهاجری چه نتیجه‌ای را خواهد گرفت و می‌تواند به طلسم نبردن‌ها و گل‌نزدن‌های تیمش پایان دهد یا مقابل یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر، وداعی زودهنگام با جام حذفی خواهد داشت.

 

1579207

 

1579209

 

1579602

 

1579603

 

تقابل گل‌گهر سیرجان و مس کرمان پنجشنبه 21 اسفندماه به میزبانی گل‌گهری‌ها در جریان مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها