کد خبر : 1742113 | 17 اسفند 1399 ساعت 19:07 | 12.4K بازدید | 0 دیدگاه

پورحمیدی، بازنده بزرگ هفته هفدهم (عکس)

دروازه بان آلومینیوم اراک با دریافت 6 گل از سپاهان، بازنده بزرگ هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور لقب گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، حسین پورحمیدی، دروازه بان 22 ساله آلومینیوم اراک پس از ترک استقلال و حضور در اراک خیلی زود توانست به جایگاهی ثابت در تیم جدیدش دست پیدا کند. او در نیم فصل اول به جز 2 بازی در تمامی، بازی های تیمش حضور داشت و در دو بازی نیم فصل دوم هم شاهد حضور او در درون دروازه اراکی ها بودیم.

 

1579726

 

پورحمیدی در نیم فصل اول عملکرد خوبی داشت؛ او در 13 بازی، شش کلین شیت را از خود به جای گذاشت. این دروازه بان که در مقابل پرسپولیس هم ایستادگی خوبی داشت، 38 مهار را در دور رفت به ثبت رساند و 79% توپ هایی که به دروازه اش رسیدند را مهار کرد. او در مجموع 10 گل نیز دریافت کرد تا آلومینیوم با داشتنش دغدغه زیادی از بابت گل خوردن نداشته باشد.

 

در دو بازی آخر نیم فصل دوم و دو بازی ابتدایی نیم فصل دوم، پورحمیدی با دریافت 9 گل، عملکرد قابل قبولی نداشته است؛ او روز گذشته چهارمین بازی متوالی بدون کلین شیت را پشت سر گذاشت؛ بازی که 6 بار شاهد فروپاشی دروازه این گلر بودیم. پورحمیدی با دریافت این 6 گل، از نظر آماری هم پسرفت بسیاری داشت و با در نظر گرفتن تمامی جوانب بازنده بزرگ هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور لقب گرفت.

 

1579727

 

پورحمیدی پس از پشت سر گذاشتن یک نیم فصل موفق و قرار گرفتن در بین دروازه بان برتر لیگ، شرایط متفاوتی را تجربه می کند و در بازی روز گذشته نیز روی دو گل از شش گلی که تیمش دریافت کرد، مقصر بود. او هفته های سرنوشت سازی را پیش رو دارد و باید دید که می تواند بار دیگر به روزهای خوب خود بازگردد یا خیر؟

دیدگاه‌ها