کد خبر : 1742137 | 17 اسفند 1399 ساعت 19:51 | 148.4K بازدید | 0 دیدگاه

توافقی با ما حاصل نشده است؛

اعتراض سه بازیکن به بازشدن پنجره پرسپولیس

پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس در شرایطی باز شده که با سه بازیکن سابق این تیم هنوز هیچ توافقی انجام نشده است.

اعتراض سه بازیکن به بازشدن پنجره پرسپولیس 

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش بود که پس از چند هفته بلاتکلیفی در اردوی سرخپوشان پایتخت درنهایت، با حکم فدراسیون پنجره نقل و انتقالات این تیم باز شد و یحیی گل محمدی می تواند در بازی آینده تیمش از مهدی ترابی و شهریار مغانلو دو مهاجم جدیدش رونمایی کند.


این اتفاق البته در شرایطی به وقوع پیوسته که وکیل شایان مصلح از شنیدن خبر آن ابراز بی اطلاعی می کند و در این مورد گفتگویی کوتاه با ما داشت و گفت:« من صبح ساعت 9 در باشگاه پرسپولیس بودم و هیچ گونه توافقی با مدیران و هیئدت مدیره حاصل و جلسه  بدون نتیجه تمام شد.»


او سپس در واکنش به بازشدن پنجره بدون رضایت گرفتن از شایان مصلح اضافه کرد:« نمی دانم چطور این اتفاق رخ داده است. مشکل همین است. الان چطوری پنجره پرسپولیس باز شده است. ما خودمان هم پیگیر هستیم که چطور پنجره باز شده است؟.»


وکیل شایان مصلح البته تنها فردی نیست که از باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس متعجب شده است. وکیل دو بازیکن سابق پرسپولیس یعنی ابوالفضل درویشوند و شاهین عباسیان دیگر فردی به شمار می رود که نسبت به این حکم اعتراض دارد و در گفتگویی با ما اینطور در مورد این موضوع صحبت کرده است:« با من از سوی مدیران باشگاه پرسپولیس حتی تماس هم گرفته نشده است. این دو بازیکن هر کدامشان 60 میلیون از پرسپولیس طلب دارند که نسبت به 5 سال گذشته دیگر ارزشی ندارد، ولی باز هم این پول را نمی دهند. اگر شرایط اینطور ادامه پیدا کند، ما پرونده باشگاه پرسپولیس و مطالباتی که از این باشگاه داریم را برای رسیدگی به کمیته استیناف فدراسیون و همینطور CAS  (دادگاه عالی ورزش) خواهیم برد.»

دیدگاه‌ها