کد خبر : 1742161 | 17 اسفند 1399 ساعت 21:04 | 17.6K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاق مشابه برای شاگردان ربیعی در ۲ بازی؛

جلوگیری از گلزنی مس با خطا از وسط زمین(عکس)

مس رفسنجان با خطاهای لحظه آخری روی هافبک تعویضی‌اش نتوانست روی ضد حملات به گل برسد.

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان دیروز توپ‌های زیادی روی دروازه‌اش دید و قصد داشت پس از ایجاد موقعیت‌های گل‌گهر که با سه مهاجم کار می‌کرد، روی ضد حملات به گل برسد که جدی‌ترین فرصت برای نارنجی‌پوشان روی حرکت علیرضا نقی‌زاده در لحظات آخر هم با یک خطا توسط هافبک سیرجانی‌ها به نتیجه نرسید.

 

محمد ربیعی مثل دیدار اخیرشان مقابل استقلال علیرضا نقی‌زاده که یک بازیکن با قدرت پا به توپ بالا و تکنیکی است را به‌عنوان یار جانشین در نیمه دوم به زمین فرستاد تا تیمش از زیر بار فشار حملات گل‌گهر خارج شود که این اتفاق برای تیمش جواب داد و مسی‌ها توانستند روی حرکات این بازیکن سه موقعیت خلق کنند.

 

1579814

 

علیرضا نقی‌زاده در دقیقه ۷۲ با پاس در عمق خطرناک امامعلی را صاحب توپ کرد که این بازیکن نتوانست از این موقعیت بهره ببرد تا سهرابیان توپ را دفع کند و در دقیقه ۸۶ نیز ارسال خطرناک نقی‌زاده از جناح راست را علیرضا ابراهیمی دور کرد تا توپ به آوخ نرسد و دروازه گل‌گهر بسته بماند.

 

اما شاگردان محمد ربیعی قصد داشتند مثل دیدار با استقلال در ثانیه‌های پایانی روی تکنیک و سرعت علیرضا نقی‌زاده یک ضد حمله ایجاد کنند که همانند دیدار قبل که آرش رضاوند روی این هافبک مس مرتکب خطا شد، دیروز هم در دقیقه ۶+۹۰ علیرضا علیزاده با خطا او را متوقف کرد و اجازه شکل‌گیری ضد حمله خطرناک مس را نداد.

 

1579816

دیدگاه‌ها