کد خبر : 1742278 | 18 اسفند 1399 ساعت 13:27 | 17.5K بازدید | 3 دیدگاه

پس از جابه‌جایی مکان برگزاری دیدار برگشت؛

غرامت ۱.۵ میلیون یورویی لایپزیش به لیورپول

پس از جا به جایی مکان برگزاری دیدار رفت دو تیم لایپزیش و لیورپول در چمپیونزلیگ به دلایل قوانین سختگیرانه کشور آلمان در رابطه با رفت و آمد به انگلیس، اکنون دو تیم مجبور به تغییر مکان دیدار برگشت نیز شده اند.

غرامت ۱.۵ میلیون یورویی لایپزیش به لیورپول

به گزارش "ورزش سه"، به دلیل قوانین سختگیرانه کشور آلمان و اجبار لایپزیش به قرنطینه به مدت 14 روز در صورت سفر به انگلیس برای شرکت در دیدار برگشت برابر لیورپول، تیم آلمانی از لیورپولی ها خواست تا دیدار برگشت نیز در بوداپست برگزار شود و طبق قوانین یوفا، لایپزیش مجبور به پرداخت غرامتی 1.56 میلیون یورویی به قرمز ها است.

مسابقه برگشت دو تیم قرار است روز چهارشنبه در پوشکاش آرنا در بوداپست برگزار شود، همان ورزشگاهی که میزبان دیدار رفت دو تیم نیز بود.

 

1580004

 

بیلد گزارش داده است که لایپزیش به دلیل تقاضای جا به جایی محل برگزاری دیدار برگشت، از آنفیلد به پوشکاش آرنا، مجبور به پرداخت مبلغی بیش از 1.56 میلیون یورو به یوفا است و این غرامت به باشگاه لیورپول تعلق خواهد گرفت.

 

مدیر بازرگانی لایپزیش به بیلد گفت: "به دلیل قوانین پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، ما نمی توانیم این بازی را در لیورپول برگزار کنیم. پس لیورپول باید به دنبال محلی جدید بگردد. به همین دلیل به عنوان باشگاه میهمان طبق قوانین یوفا ما مجبور به پرداخت غرامت هستیم."

 

این تازه تنها مبلغی نیست که لایپزیش مجبور به پرداخت آن است، این تیم همچنین باید هزینه 330 هزار یورویی اجاره پوشکاش آرنا برای دیدار رفت را نیز می پرداخت. دیداری که در آن نتیجه را 2-0 برابر قرمزها واگذار کرد. تیم آلمانی همچنین مجبور است که نیمی از هزینه اجاره این ورزشگاه در دیدار برگشت را نیز بپردازد.

 

 

دیدگاه‌ها