کد خبر : 1742315 | 18 اسفند 1399 ساعت 15:48 | 26.1K بازدید | 0 دیدگاه

نه آسنسیو، نه وینیسیوس، نه رودریگو و نه هازارد

رئال با این زوج گلزنی عجیب تا کجا می رود؟

رئال یکی از عجیب ترین فصول خود را پشت سر می گذارد؛ فصلی که بهترین گلزنانش کریم بنزما و کاسیمیرو هستند!

رئال با این زوج گلزنی عجیب تا کجا می رود؟

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، رئال مادرید شب گذشته در زمین اتلتیکو به تساوی با ارزش 1-1 رسید. با ارزش از این حیث که رئال چیزی تا شکست فاصله نداشت اما گل دقیقه پایانی کریم بنزما ورق را برگرداند.

رئال اگر می باخت، فاصله با اتلتیکوی صدرنشین به هشت امتیاز افزایش می یافت و در صورت برتری اتلتیکو بر بیلبائو در بازی چهارشنبه شب(دیدار معوقه)، عملا شانس رئال برای قهرمانی بسیار کاهش پیدا می کرد.

 

 

1579797

 

 

رئال مادرید نیمه اول اسف باری را داشت و خوش شانس بود که با تنها یک گل بازنده به رختکن رفت ولی در نیمه دوم، تیم تحت هدایت زیدان به مراتب بهتر بازی کرد و حتی پس از گل تساوی، چیزی تا زدن گل برتری فاصله نداشت.

 

 

1579794

 

 

نکته قابل توجه در مورد گل رئال به همکاری کاسیمیرو و کریم بنزما بر می گردد. ستاره برزیلی که یک هافبک دفاعی است، بار دیگر در حمله نقش موثری ایفا کرد و بیهوده نیست که بسیاری او را بهترین بازیکن این فصل رئال می دانند.

پس از کریم بنزما که دیشب گل شماره 18 خود در تمام رقابت ها(13 در لالیگا) را به ثمر رساند، کاسیمیرو با 6 گل زده در رده دوم بهترین گلزنان فصل رئال قرار دارد؛ این در حالی است که خبری از مهاجمان تیم نیست.

 

 

1574755

 

 

نه مارکو آسنسیو، نه وینیسیوس و نه رودریگو نتوانستند شب گذشته کار خاصی انجام دهند و ادن هازارد هم مدت هاست که میهمان کلینیک رئال است.

پاس گل کاسیمیرو دومین پاس گل فصل او نیز بود و یک شوت خطرناک هم داشت که یان اوبلاک گلر اتلتیکو در دو مرحله توانست توپ را در اختیار بگیرد.

در فصلی که  پس از کریم بنزما یک هافبک دفاعی بهترین گلزن رئال است، می توان به موفقیت تیم تحت هدایت زیدان خوشبین بود؟

 

دیدگاه‌ها