کد خبر : 1742509 | 19 اسفند 1399 ساعت 14:41 | 24.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش مارکا

استثنای بزرگ داور جنجالی برای رئال مادرید

هرناندز هرناندز تنها یک بار نظر وی ای آر را رد کرده که به دربی روز یکشنبه مادرید و بر علیه رئال بر می گردد.

استثنای بزرگ داور جنجالی برای رئال مادرید

به گزارش "ورزش سه"، دو روز از دربی مادرید گذشته ولی داوری هرناندز هرناندز هنوز یکی از سوژه های اصلی رسانه های اسپانیایی است. داور اهل جزایر قناری که رئالی ها معتقدند ضدیتی آشکار به آنها دارد، در نیمه اول بازی برخورد توپ به دست فیلیپه لودی مدافع اتلتیکو را پنالتی تشخیص نداد. با دخالت وی ای آر او به کنار زمین برای بازبینی رفت و با وجود 12 بار تکرار صحنه، در نهایت تصمیم گرفت پنالتی اعلام نکند.

 

 

1579926

 

 

کارشناسان داوری آاس و مارکا تصمیم او را درست می دانند ولی بسیاری معتقدند برخورد توپ به دست لودی پنالتی بوده و اعتر اض رسمی باشگاه رئال را نیز در پی داشت.

طبق گزارش امروز نشریه "مارکا"، تا به اینجای فصل وی ای آر 17 بار تصمیمات هرناندز هرناندز را زیر سوال برده و او در 16 مورد نظر وی ای آر را پذیرفته است. تنها در دربی مادرید بود که او روی تصمیم قبلی خود ماند که در نوع خود جالب توجه است.

 

 

1579924

 

 

در 16 موردی که او نظر وی ای آر را قبول و تصمیمش را عوض کرده، 7 مورد به مردود شدن گل بر می گردد. یک مورد به خاطر خطای هند قبل از گلزنی، یک مورد خطای مهاجم و 5 مورد به دلیل آفساید. یک مورد هم با بازبینی صحنه کارت زرد را با قرمز عوض کرد و 8 بار نیز پس از دخالت وی ای آر، اعلام پنالتی کرده است.

 

 

دیدگاه‌ها