کد خبر : 1742553 | 19 اسفند 1399 ساعت 19:11 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

تمدید 2ساله قراداد شفیعی با باشونگدارا

مدافع ایرانی تیم باشونگدارا قرارداد خود را به مدت دو سال دیگر تمدید کرد.

تمدید 2ساله قراداد شفیعی با باشونگدارا

به گزارش "ورزش سه"، خالد شفیعی پس از پشت سر گذاشتن یک نیم فصل با تیم سایپا، در تصمیمی جالب قید حضور در لیگ برتر ایران را زد و در تاریخ 27 مهره ماه سال جاری با تیم باشونگدارا به توافق رسیده و راهی بنگلادش شد تا در لیگ این کشور، فوتبال خود را ادامه بدهد.

 

شفیعی طی ماه های اخیر حضوری موفق در باشونگدارا داشت و دو ماه پیش نیز همراه با این تیم به مقام قهرمانی جام حذفی فوتبال بنگلادش دست یافت.

 

بعد از این قهرمانی بود که اخباری مبنی بر پیشنهاد چند تیم ایرانی به خالد شفیعی و احتمال بازگشت او به لیگ برتر ایران مطرح شد. با این وجود اما این بازیکن امروز پس از توافق با مسئولان باشونگدارا قرارداد خود را به مدت دو سال دیگر با این باشگاه تمدید کرد.

 

1580418

 

گفتنی است که لیگ بنگلادش به این صورت است که اول بازی های جام حذفی برگزار می‌شود و بعد لیگ شروع می شود و خالد شفیعی در حال حاضر با باشونگدارا در حال انجام بازی های لیگ بنگلادش است.  

 

شفیعی چندی پیش در گفت و گو با ورزش سه در خصوص تیم باشونگدارا گفته بود: "شاید خیلی‌ها ندانند اما بارکوز بازیکن تیم ملی آرژانتین پارسال در این تیم بازی می کرد. امسال رائول بسیرا، رابسون جانواریو ‌و جاناتا فرناندز ۳ بازیکن خیلی خوب هستند و یکی از آنها در لیگ قطر بازی می کرد و دو نفر از آنها از برزیل به اینجا آمده اند و من دیدم که پیشنهاد خیلی خوبی است و شرایط خوب بود و از انتخابم راضی هستم."

دیدگاه‌ها