کد خبر : 1742857 | 21 اسفند 1399 ساعت 11:55 | 9.8K بازدید | 4 دیدگاه

از دومین سال حضورم در لیگ‌برتر لذت می‌برم

آوخ: سعی داریم سپاهان را حذف کنیم

مهاجم تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: با اتحادی که کادرفنی در تیم ما به وجود آورده اکنون سقف خواسته مس در اولین سال حضور در لیگ‌برتر بالاتر از بقاء تیم است.

آوخ: سعی داریم سپاهان را حذف کنیم 

مهرداد آوخ در گفتگو با خبرنگار ورزش سه در خصوص شرایط مس رفسنجان در اولین سال حضور در لیگ‌برتر گفت: الحمدالله پس از صعود به لیگ‌برتر توانستیم نتایج قابل قبولی بگیریم هر چند نا آشنا بودن به فضای لیگ‌برتر باعث شد تا نتایج چند هفته اول را از دست بدهیم.

 

او ادامه داد: با تدابیر آقای ربیعی رفته رفته بهتر شدیم ضمن اینکه حضور مجتبی سرآسیایی در کنار کادرفنی هم پس از چند هفته الحق کمک خوبی به ما کرد تا یک تیم کامل شویم و نظرات سرمربی تیم به طور کامل در بازی‌های‌مان به اجرا درآمد.

 

این مهاجم مس که با گل دقیقه آخر خود در بازی با فولاد جلوی شکست قطعی تیمش را گرفت گفت: پس از حضور با آلومینیوم هرمزگان اکنون دومین سال حضور در لیگ‌برتر را تجربه می‌کنم و سعی کرده‌ام پیش از خودم به موفقیت تیم فکر کنم. از کار کردن با ربیعی لذت می‌بریم و اینکه اینجا هر کسی در زمین بازی می‌کند بقیه پشتیبان او هستند. شکر خدا من هم هر میزان در زمین بودم تلاش کردم مثمرثمر باشم. مس امسال برنامه‌های بزرگی دارد.

 

آوخ با افسوس از عدم حضور تماشاگران مس رفسنجان در بازی‌های خانگی تیمش یادآور شد: انصافا جای آنها خالی است که تیم خود را از نزدیک ببینند و تشویقش کنند. مس رفسنجان اکنون باعث فخر مجموعه مس و مردم عزیز رفسنجان شده و انشاالله با بهتر شدن شرایط کرونا بتوانیم موفقیت‌های تیم را کنارشان جشن بگیریم.

 

او با اشاره به بازی سخت تیمش مقابل سپاهان در جام حذفی متذکر شد: در جام حذفی حرف برای گفتن داریم و علیرغم اینکه همانند شروع لیگ قرعه‌ی سنگین و سختی خورده‌ایم اما با برنامه‌ی کامل وارد بازی با سپاهان در اصفهان خواهیم شد و با رعایت کامل دستورات فنی سعی در حذف تیم بسیار خوب و پرمهره‌ی ایران داریم.

دیدگاه‌ها