کد خبر : 1742967 | 21 اسفند 1399 ساعت 20:01 | 56.5K بازدید | 0 دیدگاه

چه پنالتی‌ای گرفت علیرضا حقیقی

گل گهر در یک بازی سخت و نفس گیر موفق شد مس کرمان را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.

چه پنالتی‌ای گرفت علیرضا حقیقی

به گزارش "ورزش سه"، این بازی حواشی زیادی را به همراه داشت که از جمله آن اخراج یک بازیکن از سوی هر دو تیم بود. اخراج علیرضا علیزاده بازیکن گل گهر به خاطر اعتراض به پنالتی ای بود که داور برای تیم مس کرمان گرفت. در صحنه ای مورد اشاره علیرضا حقیقی برای تصاحب توپ بلند پشت خط دفاعی از دروازه خارج شد و زودتر از بازیکن مس کرمان به توپ رسید و توپ را از آن خود کرد اما در ادامه برخورد بین دو بازیکن موجب شد تا داور نقطه پنالتی را به سود مس کرمان نشان دهد. ضربه آرمان اکوان از روی نقطه پنالتی را علیرضا حقیقی به زیبایی هر چه تمامتر مهار کرد تا در پایان بازی برد دو بر یک تیمش در برابر مس کرمان را جشن بگیرد.

 

دومین حضور دوباره علیرضا حقیقی در ترکیب گل گهر بعد از 5 هفته غیبت با صعود گل گهر همراه بود؛ به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی و بدون شک علیرضا حقیقی با نمایشی که در این بازی داشت نشان داد بار دیگر می خواهد به روزهای خوب گذشته برگردد. هر چند در این بازی یک بار دروازه اش روی شوت از راه دور بازیکن حریف باز شد که مهار آن واقعا برای هر دروازه بانی سخت بود.

 

1581107

 

علیرضا حقیقی که سال ها پیش با مهار ضربه پنالتی علی دایی نام خود را سر زبان ها انداخته بود با یک کلین شیت و مهار ضربه پنالتی در بازگشت دوباره به ترکیب گل گهر نشان داد می خواهد در موفقیت های این تیم نقش پر رنگی داشته باشد. جالب اینکه بعد از اعلام ضربه پنالتی از سوی داور علیرضا حقیقی تصور می کرد داور خطای بازیکن حریف را گرفته و هر چه تلاش کرد تا به داور بگوید که در اعلام پنالتی به سود مس کرمان اشتباه کرده ثمر بخش نبود و در نهایت به دروازه رفت و ضربه آرمان اکوان را مهار کرد.

دیدگاه‌ها