کد خبر : 1743075 | 22 اسفند 1399 ساعت 14:14 | 25.2K بازدید | 0 دیدگاه

لحظه مهار پنالتی مس توسط حقیقی (عکس)

دیروز مس کرمان در شرایطی با نتیجه دو بر یک در برابر گل گهر شکست خورد واز جام حذفی کنار رفت که در جریان بازی ضربه پنالتی را از دست داد.

لحظه مهار پنالتی مس توسط حقیقی (عکس) 

به گزارش "ورزش سه"، این اتفاق در دقیقه 74 بازی رخ داد؛ اعلام ضربه پنالتی به سود تیم مس کرمان اخراج علی علیزاده بازیکن گل گهر را به همراه داشت. گل گهری ها اعتقاد داشتند داور در اعلام ضربه پنالتی به سود تیم مس کرمان اشتباه کرده است. به هر صورت مسی ها می توانستند زودتر از دقیقه 94 بازی را به تساوی بکشانند اما ضربه آرمان اکوان بازیکن مس را علیرضا حقیقی به زیبایی مهار کرد.

 

بازیکن مس ضربه اش را به گوشه دروازه زد اما دروازه بان گل گهر با بازیخوانی همزمان با ضربه به سمت توپ حرکت کرد و با یک شیرجه دیدنی توپ را مهار کرد. البته مسی ها در ادامه و پیش از اینکه داور در سوت خود به علامت پایان بازی بدمد بازی را به تساوی کشاندند و در نهایت گل گهر در وقت های اضافه گل برتری را به ثمر رساند و دو بر یک برنده شد و از این بازی سخت بسلامت عبور کرد. 

 

 

آمادگی علیرضا حقیقی در بازگشت دوباره به ترکیب گل گهر خیال امیر قلعه نویی را از بابت دروازه راحت کرد؛ البته در 5 هفته ای که این دروازه بان درون دروازه قرار نمی گرفت تمرینات گروهی و انفرادی خود را با انگیزه دنبال می کرد تا در بازگشت دوباره به ترکیب تیم از آمادگی بالایی برخوردار باشد و جالب اینکه به عنوان بازیکن حرفه ای خیلی راحت با تصمیم امیر قلعه نویی کنار آمد و سعی کرد با تمرین بیشتر دوباره جایگاه خود را درون دروازه گل گهر به دست بیاورد که در نهایت هم این اتفاق رخ داد.

 

اما باید به این نکته هم اشاره کرد اعلام ضربه پنالتی به سود مس کرمان بد جوری امیر قلعه نویی را بهم ریخت. به خصوص که او در هفته های اخیر از اعلام پنالتی به ضرر تیم گل گهر در بازی با نساجی هم معترض بود و معتقد است پنالتی هایی که به ضرر تیم گل گهر می گیرند؛ درست نیست.

 

1581501

 

1581500

 

1581502

 

1581503

 

1581504

 

.
آرمان اکوان بازیکن سابق گل گهر این شانس را داشت تا با گلزنی با پیراهن مس برابر تیم سابقش عرض اندام کند اما واکنش فوق العاده علیرضا حقیقی او را در این امر ناکام گذاشت.


تصاویری از مهار پنالتی مس کرمان توسط حقیقی پیش روی شماست.


عکسها: امین شول

دیدگاه‌ها