کد خبر : 1743152 | 22 اسفند 1399 ساعت 15:55 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

پاس گل ۴ زنده‌روح برای صعود(عکس)

هافبک گل‌گهر توانست چهارمین پاس گل فصل خود را مقابل مس کرمان بدهد.

پاس گل ۴ زنده‌روح برای صعود(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، گل‌گهر سیرجان در شرایطی توانست در مسابقه روز گذشته مقابل مس به برتری برسد که برنده این مسابقه در ۱۲۰ دقیقه مشخص شد و سیرجانی‌ها توانستند روی یک ارسال دقیق از  هافبک کرمانی خود به نتیجه دلخواه خود دست پیدا کنند و به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی راه یابند.

 

احمدرضا زنده‌روح که فوتبال خود را از رده‌های سنی جوانان مس کرمان آغاز کرد و همراه با این تیم تجربه بازی در لیگ یک و لیگ برتر را به دست آورد، دیروز با پیراهن گل‌گهر سیرجان مقابل تیم سابق خود قرار گرفت و با پاس گل خود منجر به حذف نارنجی پوشان کرمان از رقابت‌های جام حذفی شد.

 

1581458

 

زنده‌روح در دقیقه ۱۱۲ بازی روز گذشته مقابل مس کرمان و در شرایطی که مسابقه با تساوی یک بر یک در جریان بود و به سمت کشیده شدن به پنالتی پیش می‌رفت، با ارسال دقیق از روی ضربه ایستگاهی میانه زمین توپ را به مقابل دروازه حریف فرستاد تا ابراهیمی با ضربه سر گل برتری شاگردان قلعه‌نویی را بزند.

 

پاس گل زنده‌روح در مسابقه دیروز برابر مس کرمان، چهارمین پاس گل این فصل او در گل‌گهر سیرجان بود و این بازیکن در ۱۷ هفته اخیر لیگ برتر نیز توانسته بود سه پاس گل بدهد و دو گل به ثمر رساند.

دیدگاه‌ها