کد خبر : 1743231 | 22 اسفند 1399 ساعت 21:20 | 14.2K بازدید | 1 دیدگاه

پنجره ما هنوز بسته است؛

یزدی: این صعود مبارک خیبر خرم‌آباد

سرمربی نفت مسجدسلیمان معتقد است تیمش نمایش بهتری از خیبر داشت، اما نتیجه را واگذار کرد.

 یزدی: این صعود مبارک خیبر خرم‌آباد

به گزارش "ورزش سه"، داریوش یزدی در نشست خبری پس از دیدار با خیبر خرم‌آباد اظهار کرد: شرایط رقابت‌های حذفی به همین شکل است. شما می‌دانید تیم‌هایی که در سطح پایین‌تری هستند، مقابل تیم‌های سطح بالاتر دفاع می‌کنند و بعضا حرکاتی هم درون زمین به وجود می‌آورند که توقف‌های زیادی در جریان مسابقه می‌شود، اما این مسائل برای ما توجیه کننده نیست.

 

او ادامه داد: قطعا یک سری ایرادها داریم که باید در وقفه لیگ برتر رفع کنیم. تیم ما در بخش دفاعی در نیم‌فصل عملکرد خوبی داشته و در دور برگشت نیز این روند ادامه یافت. در جام حذفی نیز به حریف موقعیت ندادیم و همه این موضوع  را می‌دانند، اما در فاز حمله نقص و ایراد داریم که باید کار کنیم تا آنها رفع شود.

 

سرمربی نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: بچه‌های ما جوان هستند و می‌توانند شرایط تمرینات را به سرعت به سمت و سوی خودشان ببرند تا ایرادها رفع شود و از موقعیت‌ها بهره ببریم.

 

یزدی ضمن تبریک به خیبر خرم‌آباد گفت: به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم که در جریان بازی تلاش کردند، زحمت کشیدند، مالک بازی بودند و موقعیت‌های زیادی به وجود آوردند ولی شانس با ما یار نبود و یک سری نواقص داریم که باید برطرف شود. باید خودمان را برای ادامه مسابقات آماده کنیم.

 

او تصریح کرد: از هواداران خوب نفت مسجدسلیمان عذرخواهی می‌کنم که امروز شرمنده آنها شدیم و نتیجه لازم را نگرفتیم، اما واقعا اولویت ما جام حذفی نبود و اگر احترام به مسابقات نبود، کنار می‌کشیدیم و شرایط بهتری را برای کارمان در لیگ برتر رقم می‌زدیم چون اولویت اصلی ما لیگ برتر است. ما روی لیگ برتر برنامه‌ریزی کردیم و وقت می‌گذاریم تا کارمان را پیش ببریم و موفق شویم.

 

سرمربی نفت مسجدسلیمان با اشاره به اعتراض به یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه ابراز کرد: من باید فیلم بازی را ببینم؛ ضمن اینکه از جایی که من دیدم، به نظرم مدافع حریف پای خود را روی پای مهاجم ما گذاشت و این صحنه می‌توانست پنالتی باشد، اما بخاطر اینکه هنوز صحنه را از تلویزیون ندیدیم، نمی‌توانیم راجع به آن با قاطعیت صحبت کنیم. امیدوارم داوران دقت بیشتری داشته باشند و در بعضی از اوقات کم‌لطفی نکنند. ما صحنه‌هایی را در مسابقات اخیرمان داشتیم که در فوتبال برتر و شب‌های فوتبالی، کارشناسی داوری ما انجام نگرفت و اشتباهات داوران مشخص نشد. نمی‌دانم چرا صحنه‌های ما را نشان نمی‌دهند.

 

یزدی یادآور شد: ما مجموعه کم‌بضاعتی هستیم و کار را به همکاران واگذار کردیم، اما باید نیروی بیشتری بگذاریم تا در ادامه مسابقات عملکرد بهتری ارائه کنیم.

 

او تصریح کرد: پنجره نقل و انتقالاتی ما کماکان بسته است. تشکر ویژه‌ای نیز از مدیریت باشگاه دارم که پیگیر این موضوع است و در دو، سه روز گذشته نیز توانست مبالغ خوبی را به بازیکنان تزریق کند و ما دریافتی را به ۵۰ درصد رساندیم که این میزان پرداختی کمتر در لیگ برتر اتفاق افتاده است.

 

سرمربی نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: امیدوارم پنجره نقل و انتقالاتی ما باز شود تا سه، چهار نفر را اضافه کنیم. قطعا دارای اشکالاتی هستیم که باید با جذب بازیکن برطرف کنیم.

دیدگاه‌ها