کد خبر : 1743339 | 23 اسفند 1399 ساعت 12:35 | 14.3K بازدید | 0 دیدگاه

جلالی راد -ملکی؛ جدال تن به تن تا خط پایان

دروازه‌بان‌های لیگ برتری در یو اف سی!

جدال تک به تک دو دروازه بان، سرنوشت یکی از حساس‌ترین بازی های جام حذفی را رقم زد.

دروازه‌بان‌های لیگ برتری در یو اف سی!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار تیم های نساجی و سایپا از آن‌جا پراهمیت بود که این دو تیم در پایان سال فوتبالی خود مسابقه دیگری نیز باهم دارند؛ رقابتی که برای تعیین سرنوشت انتهای جدول اهمیت بسیاری دارد.

 

از این رو هر دو تیم با سیاستی دوگانه پای به این میدان گذاشتند. از یک سمت هر دو مربی دوست نداشتند بازی لیگ را قربانی یک مرحله حذفی کنند و از طرف دیگر باتوجه به تاثیرات احتمالی شکست در این بازی در بازی بعدی، چاره ای جز استفاده از بازیکنان تاثیرگذار نبود. این بازی که اولین بازی ساکت الهامی به عنوان سرمربی نساجی هم بود، همراه با دوندگی 120 دقیقه ای بازیکنان هر دو تیم و ایجاد موقعیت روی دروازه ها به پایان رسید اما در نهایت سرنوشت این مسابقه را یکی از جالب ترین رالی های پنالتی این سالها مشخص کرد.

 

در ضیافت پنالتی ها، ابتدا نساجی با دو واکنش رضا جلالی راد روی پنالتی های دوم و سوم از سایپا پیش افتاد اما درست در شرایطی که به نظر می‌رسید در پنالتی چهارم کار به پایان برسد، کوروش ملکی دروازه بان سایپا ایستادگی خوبی مقابل دو پنالتی نساجی انجام داد تا ضربات علی آل کثیر و اکبر صادقی به هدر بروند. ملکی پنالتی چهارم را از آل کثیر گرفت و ضربه پنجم را هم اکبر صادقی به اوت زد تا با پنالتی پنجم سایپا توسط حسین ماهینی، کار به تساوی کشیده شود و سرنوشت بازی به رالی پنالتی ها برسد.

 

 

 

 

 

 

 

بعد از این پنالتی نوبت بقیه بازیکنان برای پنالتی بود و در نهایت هر 11 بازیکن دو تیم از جمله گلرها ضربه خود را به سمت دروازه حریف شلیک کردند و جالب این که در نهایت این پنالتی زدن دو دروازه بان و نه مهار توپشان بود که باعث شد سرنوشت تیم صعودکننده مشخص شود. در پنالتی یازدهم ابتدا رضا جلالی راد پنالتی خود را وارد دروازه کوروش ملکی کرد اما ملکی با ضربه ای به سمت چپ توپ را به اوت فرستاد تا سوت پایان بازی در میان اشک و احساسات شدید هواداران نساجی که مدت ها در انتظار یک برد خانگی بودند، زده شود.

 

رقابت ملکی و جلالی راد که در نهایت با پیروزی گلر نساجی به پایان رسید، شباهت جالبی هم به هنرهای رزمی و مسابقات یو اف سی داشت؛ جایی که باید یکی از آن‌ها در نهایت ناک اوت می‌شد و طرف دیگر برنده از رینگ بیرون می‌آمد.

این تصاویر که از قائمشهر مخابره شده، قسمتی از این ابراز احساسات و جو عجیب و غریب بازی در پایان ضیافت پنالتی ها را نشان می‌دهد. جایی که نبرد جانانه دو تیم با یک شیرجه و یک بغل پا به پایان رسید و حسرت را بر دل تیم بازنده گذاشت. صد البته برای نساجی هم پیروزی در جام حذفی یک امر پیش برنده به حساب نمی‌آید و ماموریت آن ها بقا در لیگ است و نه پیروزی در جام حذفی.

دیدگاه‌ها