کد خبر : 1743340 | 23 اسفند 1399 ساعت 12:38 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

گل مارادوناییِ اسلامی مردود شد! (عکس)

مهاجم جدایی طلب نساجی در بازگشت به ترکیب این تیم یک گل مردود برابر سایپا زد.

گل مارادوناییِ اسلامی مردود شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در دیدار حذفی مقابل سایپا دوباره کریم اسلامی را در خط حمله داشت؛ بازیکنی که طی دو هفته گذشته بخاطر درخواست جدایی از این باشگاه و توافق با مجید جلالی در آستانه یک جابجایی قرار گرفته بود ولی در نهایت با تغییر کادر فنی تیم و حضور ساکت الهامی تصمیم گرفت به همکاری‌اش باقائم‌شهری‌ها ادامه دهد.

 

این مهاجم که ابتدای فصل از بادران به نساجی آمد، در دور رفت یک گل به ثمر رساند و با چهار پاس گل بهترین پاسور نیم‌فصل بود ولی شرایطی که در این تیم به وجود آمد، موجب شد تا درخواست جدایی بدهد و مجید جلالی نیز با آن موافقت کند؛ تصمیمی که با مخالفت باشگاه نیز همراه شد.

 

اسلامی پس از سه جلسه تمرین با نساجی، در ترکیب این تیم مقابل سایپا قرار گرفت و با انگیزه زیادی پای به مسابقه گذاشت تا بتواند تیمش را در صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی یاری کند که با وجود تلاش زیاد در خط حمله این تیم نتوانست دروازه نارنجی پوشان را باز کند.

 

 

 

مهاجم مازندرانی نساجی پس از دو نفوذ خطرناک به محوطه جریمه سایپا، در دقیقه ۱۱ با عبور از سد کوروش ملکی دروازه‌بان این تیم موفق به گلزنی شد، اما داور وسط و کمک داور دوم این گل را مردود اعلام کردند تا اسلامی نتواند دومین گل فصل خود با پیراهن نساجی را بزند.

 

اسلامی به سبک مارادونایی قصد فریب داور را داشت و توپ را با دست جلو انداخت تا گلزنی کند، اما حسین زمانی، داور مسابقه حرکت فریبنده او را متوجه شد و گل زودهنگام نساجی را مردود کرد.

 

 

 

عکس‌ها:معین نادری

دیدگاه‌ها