کد خبر : 1744240 | 27 اسفند 1399 ساعت 14:58 | 10.4K بازدید | 3 دیدگاه

وینیسیوس: خیلی باشخصیتم؛ حریف بعدی مهم نیست

ویینسیوس ستاره رئال در بازی شب گذشته بود و معتقد است نام حریف بعدی رئال در یک چهارم نهایی مهم نیست.

وینیسیوس: خیلی باشخصیتم؛ حریف بعدی مهم نیست

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته توانست با پیروزی 3-1 بر آتالانتا به راحتی راهی مرحله بعد لیگ قهرمانان شود. در این بازی کریم بنزما، سرخیو راموس و مارکو آسنسیو برای رئال گلزنی کردند با این حال نمی توان از بازی خوب وینیسیوس به راحتی گذشت. ستاره برزیلی بارها با سرعت و تکنیک خود مدافعان حریف را آزار داد و یک پنالتی هم گرفت. او یک موقعیت عالی گلزنی را هم پس از 70 متر پیشروی از دست داد.

 

 

1583045

 

 

وینیسیوس در پایان بازی گفت:« متاسفانه توپ با اختلاف خیلی کمی به بیرون رفت ولی این مهم نبود و برد تیم بود که ارزش داشت. باید بهتر شوم ولی مطمئنم که دفعه بعدی، چنین فرصتی را گل خواهم کرد.»

 

وینیسیوس ادامه داد:« زیدان و راموس بعد از بازی از من تعریف کردند و گفتند که خوب بازی کردم. وقتی همه توانم را در زمین می گذارم، راضی تر از همیشه هستم. در مقطع مهمی از فصل هستیم و تلاش می کنم در بازی های بعدی بهتر کار کنم. من از حضور در بازی های بزرگ لذت می برم.»

 

 

1583046

 

 

پنالتی:« من بازیکنی با شخصیت بزرگ هستم. وقتی آن فرصت را از دست دادم، ناامید نشدم و به دنبال موقعیت بعدی بودم. پنالتی روی همین قضیه حاصل شد. بازیکن حریف فکر نمی کرد از او عبور کنم و در نهایت روی من خطا کرد.»

 

حریف دور یک چهارم نهایی:« مهم نیست؛ فعلا باید این برد را جشن بگیریم و سپس ببینیم حریف کدام تیم خواهد بود.»

 

دیدگاه‌ها