کد خبر : 1744251 | 27 اسفند 1399 ساعت 15:46 | 38.7K بازدید | 3 دیدگاه

ما را دست کم گرفته بودید؟

خشم عمومی در رختکن رئال؛ این هم پاسخ تحقیرها

بازیکنان رئال پس از پیروزی بر آتالانتا و صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، بیش از اینکه خوشحال باشند، عصبانی بودند!

خشم عمومی در رختکن رئال؛ این هم پاسخ تحقیرها

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، پس از برتری رئال بر آتالانتا و قطعی شدن صعود به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، این جمله در رختکن رئال شنیده می شد:« ما را دست کم گرفته بودند ولی هنوز زنده ایم.»

رئال وظیفه اش که صعود به دور بعد بود را انجام داد و در رختکن خبری از جشن و سرور نبود اما عصبانیت چرا.

 

 

1582891

 

 

بازیکنان رئال اغلب خشمگین و ناراحت بودند. این یک فصل ساده برای رئالی ها نیست. در فصلی که رئال  مصدومان زیادی داشته، شایعات و گمانه زنی های فراوانی در مورد تمدید قرارداد ستاره های تیم شنیده شده و تحت تاثیر پاندمی کرونا دستمزدها در دو مرحله کاهش پیدا کرده، بازیکنان رئال روزها و هفته های سخت و بسیار پرتنشی را پشت سر گذاشته اند.

 

حضور رئال در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان و پس از دو سال متوالی حذف در یک هشتم نهایی، امری حیاتی بود. البته که هدف نهایی رئال رسیدن به یک چهارم نبوده و نیست ولی برای رختکن رئال که در تمام ماه های گذشته شاهد تحقیر و کنایه رقبا بوده و بسیاری ارزش و اعتبار  این تیم را زیر سوال برده بودند، صعود به یک چهارم نهایی اهمیت فراوانی داشت.

 

 

1582906

 

 

حالا خوشبینی ها به شدت افزایش پیدا کرده است. رئال تا به امروز تنها تیم اسپانیایی حاضر در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان است(باید دید اتلتیکو امشب می تواند باخت دور رفت را برابر چلسی جبران کند یا خیر).

 

به خصوص شکست از آلکویانو و حذف در یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری موجی از بدبینی را به سمت رئال سرازیر کرد. تیم تحت هدایت زیدان اما حالا برای قهرمانی هم قسم شده و معتقد است حالا بیش از هر زمانی برای رسیدن به فینال و بالا بردن جام شانس دارند.

 

 

1582932

 

 

رئال دیگر تیم بی روحیه هفته های گذشته نیست. انتقاد ها و کنایه های ماه های اخیر باعث شده تا رختکن رئال بیش از گذشته متحد شود. زین الدین زیدان که به مربی کم حرفی در رختکن معروف است نیز حالا بیشتر با بازیکنان صحبت می کند.

او در پایان بازی شب گذشته دقایقی جداگانه با وینیسیوس صحبت کرد و از بازی او تمجید کرد. ستاره جوان برزیلی در مصاحبه پس از بازی خود تایید کرد که زیدان با وی صحبت کرده و روحیه اش دوچندان شده است. حتی فلورنتینو پرز رئیس رئال نیز در رختکن حضور یافت و به وینی تبریک گفت.

 

 

1583045

 

 

در هر صورت رئال جمعه در قرعه کشی یک چهارم نهایی حاضر خواهد بود و امیدوار است به حریفی نه چندان دشوار برخورد کند. از سوی دیگر با دریافت 10.5 میلیون یورو به خاطر صعود، جمع دریافتی های رئال از یوفا به 34.75 میلیون یورو افزایش پیدا خواهد کرد که در شرایط اقتصادی کنونی حیاتی بود.

 

دیدگاه‌ها