کد خبر : 1744268 | 27 اسفند 1399 ساعت 16:40 | 36.5K بازدید | 3 دیدگاه

کاپلو: اشتباه کردم؛ رئال خیلی خیلی بهتر بود

فابیو کاپلو که پس از بازی رفت آتالانتا و رئال معتقد بود تیم ایتالیایی در مادرید موفق به صعود خواهد شد، شب گذشته به اشتباهش اعتراف کرد.

کاپلو: اشتباه کردم؛ رئال خیلی خیلی بهتر بود

به گزارش "ورزش سه"، بازی رفت رئال و آتالانتا در برگامو حرف و حدیث های داوری زیادی داشت. اخراج مدافع آتالانتا روند بازی را تغییر داد و رئال در نهایت 0-1 برنده شد. فابیو کاپلو همسو با کارشناسان ایتالیایی معتقد بود که داور دلیل شکست آتالانتا بوده و این تیم در بازی برگشت انتقام خواهد گرفت.

 

 

1582873

 

 

پس از برتری 3-1 شب گذشته رئال که با نمایشی کاملا برتر رقم خورد، کاپلو به اشتباهش اعتراف کرد و گفت:« زیدان سیستم رئال را تغییر داد و آتالانتا را تبدیل به تیمی هیچکاره در زمین کرد. اتالانتا در سری آ همه حریفانش را با سرعتش در ضد حملات به دردسر می اندازد ولی برابر رئال حرفی برای گفتن نداشت. آنها فقط دو شوت داخل چارچوب داشتند که یکی را زاپاتا زد و کورتوا گرفت و یکی کاشته ای که موریل گل کرد. در مجموع آتالانتا اصلا در بازی نبود.»

 

 

1582932

 

 

کاپلو ادامه داد:«  زیدان نشان داد که چه مربی خوبی است. هرچند او کمی هم خوش شانس است ولی تیم تان باید لایق خوش شانسی هم باشد و رئال اینگونه بود. زیدان بازی خوان خوبی است و به خوبی اندیشه های گاسپرینی را بلوکه کرد. هر زمان تیم او به مشکل می خورد، ستاره ای دارد که بتواند آن را حل کند. اعتراف می کنم که حدسم اشتباه بود. رئال تیم شایسته میدان بود و لیاقت صعود را داشت.»

 

دیدگاه‌ها