کد خبر : 1744641 | 29 اسفند 1399 ساعت 10:27 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

پس از حذف ناباورانه برابر دینامو زاگرب؛

هوگو لوریس: این یک رسوایی فضاحت‌بار است

هوگو لوریس، دروازه بان تاتنهام، می گوید که باخت تحقیرآمیز 3-0 برابر دینامو زاگرب و حذف از لیگ اروپا، بازتابی از اوضاع درونی این باشگاه است.

هوگو لوریس: این یک رسوایی فضاحت‌بار است

به گزارش "ورزش سه"، هوگو لوریس پس از حذف خجالت آور تاتنهام به دست دینامو زاگرب در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا، درباره این بازی و ناراحتی و استیصالی که پس از باخت 3-0 برابر تیم کروات حس کرد، صحبت کرده است.

لوریس می گوید که نمایش ضعیف تاتنهام بازتاب همان چیزی است که درون باشگاه در جریان است و شکست برابر دینامو زاگرب را یک رسوایی فضاحت بار نامید.

شاگردان ژوزه مورینیو در دیدار رفت در لندن 2-0 پیروز شده بودند اما در زاگرب، پس از یک نیمه بدون گل، در نیمه دوم دو گل دریافت کردند تا بازی به وقت های اضافه برود و در نهایت هت تریک میسلاو اورسیچ موجب شد تا دینامو زاگرب در مجموع دو دیدرار رفت و برگشت به برتری 3-2 برسد و تاتنهام در مرحله یک هشتم نهایی از لیگ اروپا حذف شد.

 

1583610

 

لوریس گفت: "این واقعا یک رسوایی است. امیدوارم در رختکن همه در باره این شکست احساس مسئولیت کنند. تیم در حال حاضر تنها آنچه که در درون باشگاه می گذرد را منعکس می کند. ما امشب با فقدان اصول اساسی و پایه ای دست به گریبان بودیم. کل عملکرد ما به این موضوع ارتباط داشت.

شیوه ای که بازی کردیم اصلا کافی نبود. ما در گذشته یک لحظه بزرگ ودرخشان داشته ایم چرا که یم توانستیم به اتحادمان و با هم بودن‌مان در تیم اعتماد کنیم. امروز دیگر در این مورد مطمئن نیستم."

 

1583611

 

تاتنهام این فصل را بسیار پر قدرت شروع کرد و در ماه نوامبر به صدر جدول لیگ برتر هم رسید، اما در ادامه با افتی شدید رو به رو شد. شاگردان ژوزه مورینیو در هفته های اخیر دوباره روی دور برد افتاده بودند و پس از پنج برد پیاپی در همه رقابت ها، اما با شکست برابر آرسنال در دربی لندن، بار دیگر به نظر می رسد که دچار افت شده اند.

اکنون موقعیت ژوزه مورینیو روی نیمکت این تیم به خطر افتاده است و بسیاری تاکتیک های دفاعی این سرمربی پرتغالی که بسیاری از بازیکنان کلیدی تاتنهام را بیرون از بازی نگه داشته و یا آزادی عمل کامل در زمین بازی به آنها نمی دهد را، عامل اصلی ناکامی تاتنهام در این فصل می دانند.

 

دیدگاه‌ها