کد خبر : 1744720 | 29 اسفند 1399 ساعت 17:15 | 53.5K بازدید | 2 دیدگاه

غذرخواهی رسمی پس از گاف عجیب

دروازه بان تاتنهام حذف تیمش را تبریک گفت! (عکس)

جو هارت گلر ذخیره تاتنهام به اشتباه حذف تیمش برابر دینامو زاگرب را تبریک گفت.

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام تیم هدایت ژوزه مورینیو در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ اروپا در مقابل دیناموزاگرب با نتیجه دو بر صفر پیروز شد اما شکست سه بر صفر در کرواسی آنها را کاملا شوکه کرد و به این ترتیب تیم انگلیسی از مسابقات کنار رفت.  دبل میسلاو اورشیچ در نیمه دوم باعث شد تا بازی به وقت اضافه کشیده شود و این بازیکن در دقیقه 106 گل سوم را زد تا شب فاجعه باری برای تاتنهام رقم بخورد.

 

 

1583810

 

 

جو هارت دروازه بان  ذخیره تاتنهام  بازی شب گذشته را از روی نیمکت تماشا می کرد. این بازیکن در پایان بازی مرتکب گاف عجیبی شد و تصویری از پیروزی دینامو با نتیجه سه بر صفر منتشر کرد و نوشت:« ماموریت انجام شد!»

دروازه بان سابق تیم ملی انگلیس، سریع پست خود را حذف کرد اما خیلی سریع شبکه های اجتماعی از گاف او پر شد. در حقیقت برخی کاربران به شوخی می گفتند که هارت در این سال ها به حدی بازی نکرده است که فراموش کرده در چه تیمی بازی می کند و فکر کرده در دینامو توپ می زند. 
هارت امروز با انتشار متنی در صفحه خود این قضیه را متوجه تیم مدیریت شبکه های اجتماعی خود دانست و رسما از تاتنهامی ها عذرخواهی کرد.

 

 

1520696

 

 

جو هارت چند سالی است که در تیم های مختلف نیمکت نشین بوده و با روزهای اوجش در منچسترسیتی و تیم ملی انگلیس فاصله زیادی دارد.

دیدگاه‌ها