کد خبر : 1744726 | 29 اسفند 1399 ساعت 17:50 | 18.1K بازدید | 0 دیدگاه

دیگر حریف ساده نداریم

فلیک: می خواهیم صعود کنیم و باید PSG را ببریم

سرمربی بایرن مونیخ به قرعه دشوار برابر پی اس جی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان واکنش نشان داد.

فلیک: می خواهیم صعود کنیم و باید PSG را ببریم

به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی پیش مراسم قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پایان یافت و مشخص شد که تیم‌های حاضر در این دور از مسابقات با چه حریفانی روبرو خواهند شد؛ جایی که شاهد چهار بازی فوق العاده جذاب خواهیم بود.

 یکی از جذاب ترین قرعه ها به تقابل دو تیم بایرن مونیخ و پاری سن ژرمن در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بر می‌گردد. دو تیم آخرین بار در فینال فصل گذشته چمپیونزلیگ رو در روی یکدیگر قرار گرفته بودند که در آن مسابقه بایرن مونیخ بود که توانست با تک گل ستاره فرانسوی خود یعنی کینگزلی کومان به پیروزی دست پیدا کند و صاحب مهمترین جام فوتبال اروپا شود.

 

 

1582803

 

 

هانسی فلیک سرمربی بایرن در نشست خبری بازی با اشتوتگارت و در واکنش به قرعه یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان گفت:« هشت تیم بزرگ و قدرتمند در این مرحله جضور دارند و قطع هیچ دیداری ساده نیست. مهم است دو بازی خوب وسطح بالا را انجام دهیم چرا که می خواهیم به پیش روی در لیگ قهرمانان ادامه دهیم.

پاری سن ژرمن هم حریفی قدرتمند است و آن ها در فینال لیگ قهرمانان فصل گذشته، این را ثابت کردند. با این حال ما هم کیفیت خود را در لیگ قهرمانان اروپا نشان داده ایم.»

 

 

1583791

 

 

فلیک ادامه داد:« تمرکز من اکنون روی بازی با اشتوتگارت است. در کم تر از یازده هفته، هجده بازی انجام داده ایم و در این مقطع فشرده خیلی خوب کار کردیم. حالا در جایگیری و پرسینگ بهتر از قبل هستیم. نویر تمریناتش را امروز از سر گرفت، وضعیتش خیلی خوب بود و فردا درون دروازه می ایستد. کیمیش علائمی از آنفلوانزا دارد. باید صبر کنیم و ببینیم وضعیت او فردا چگونه خواهد بود. پیش تر تلفنی با کیمیش صحبت کردم و وضعیتش بهتر بود.»

دیدگاه‌ها