کد خبر : 1744752 | 30 اسفند 1399 ساعت 00:12 | 33.5K بازدید | 0 دیدگاه

به دلیل هت‌تریک برابر تاتنهام؛

تمجید مودریچ از ستاره دینامو زاگرب در اینستاگرام

شب گذشته در یک بازی تاریخی، دینامو زاگرب توانست با هت تریک میسلاو اورشیچ، تاتنهام را شکست داده و به دور یک چهارم نهایی لیگ اروپا صعود کند.

تمجید مودریچ از ستاره دینامو زاگرب در اینستاگرام

به گزارش "ورزش سه"، دینامو زاگرب شب گذشته توانست برابر تاتنهام حماسه ای خلق کند و هت تریک میسلاو اورشیچ لندنی ها را حذف کرد و تیم کروات به مرحله یک چهارم نهایی لیگ اروپا صعود کرد. لوکا مودریچ، ستاره رئال مادرید، نیز به این موفقیت هموطنانش در اینستاگرام واکنش نشان داده است.

تاتنهام در دیدار رفت با دبل هری کین 2-0 پیروز شده بود و صعود در زاگرب را کار آسانی می دید اما شاگردان ژوزه مورینیو حساب نمایش خیره کننده ستاره 28 ساله دینامو زاگرب را نکرده بودند. اورشیچ قبل از سوت پایان 90 دقیقه دبل کرد تا بازی به وقت های اضافه برود و سپس در وقت های اضافه نیز گل سوم خود را وارد دروازه هوگو لوریس کرد تا یک تنه ستاره های تاتنهام را به زانو درآورده باشد.

1583864

 

کار البته با گل سوم تمام نشد و بازیکنان دینامو زاگرب تا پایان وقت های تلف شده مجبور شدند تا از جان مایه گذاشته و برابر ستاره های تراز اولی چون هری کین، گرت بیل و کارلوس وینیسیوس از دروازه خیود محافظت کنند.

 

مودریچ که از اسطوره های دینامو زاگرب است، پیش از پیوستن به تاتنهام در این تیم بازی می کرد و فوتبال خود را از آکادمی این باشگاه آغاز کرده است، در اینستاگرام خود به ستایش از اورشیچ در این بازی پرداخت که یکی از تیم های سابقش، دیگر تیم قبلی او را شکست داد!

 

1583862

 

مودریچ در اینستاگرام نوشت: "آفرین رفیق. عجب بازی‌ای بود."

 

دیدگاه‌ها