کد خبر : 1744820 | 30 اسفند 1399 ساعت 14:38 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

کار تیم مان درست است

آوخ: داور باید هند شریفات را می‌گرفت

مهاجم فرصت طلب مس رفسنجان می گوید یکی از دلایلی که باعث باخت این تیم مقابل آلومینیوم اراک شد خستگی نارنجی پوشان بعد از بازی با سپاهان و شکست در جام حذفی بود.

آوخ: داور باید هند شریفات را می‌گرفت

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد آوخ در مورد  شکست مس کرمان مقابل آلومینیوم اراک به خبرنگار ما گفت:  قبل از هر چیزی به همه مخاطبان سال نو را تبریک می گویم و امیدوارم سال خوبی داشته باشند. بازی خوبی بود اما ما در دقیقه سه روی‌ غافلگیری و توپ ساده گل خوردیم ولی ما در ادامه توپ و میدان را در اختیار داشتیم و حریف کامل در دفاع بود و ما سه، چهار موقعیت ایجاد کردیم اما نتوانستیم از آن ها استفاده کنیم. آن ها یک موقعیت نصفه و نیمه داشتند که همان تبدیل به گل شد و توپی بود که آقای شریفات کلا روی هوا با دست زد ولی داوری آن را خطا بیرون ۱۸ اعلام کرد.


او در مورد قضاوت داور ادامه داد: در یکی از موقعیت ها من آمدم حرکت کنم که بازیکن حریف پیراهن من را کامل کشید و داور هم دید اما دستور به ادامه بازی داد ولی باز هم این مسائل را به عهده کارشناسان داوری می گذاریم و انشاالله ما اشتباه کرده باشیم.

 

مهاجم مس  در مورد عملکرد مس رفسنجان در نیم فصل اول که مثل یک پدیده رفتار کرد ادامه داد: همان طور که قبلاً گفتم تیم ما تیم خوبی است. ما دو سه بازی اول خوب بازی می کردیم اما نتیجه نمی گرفتیم اما بعدش خدا را شکر از موقعیت های مان استفاده کردیم و امتیاز های خوبی جمع کردیم اما بازی با سپاهان روی این بازی تاثیر داشت و خستگی هنوز در ساق پای بچه ها بود و همین امر باعث شد ببازیم.

 

آوخ در پایان در مورد اینکه مس رفسنجان چه برنامه ریزی هایی برای نیم فصل دوم دارد افزود: همان طور که می دانید قطعا تیم ما در نیم فصل دوم نتایج خوبی می گیرد. هدف ما ماندن در لیگ بود ولی فراتر از آن رفتیم. انشالله بتوانیم رتبه تک رقمی در جدول به دست بیاوریم . تیم خوب و یکدستی هستیم و کادرفنی خیلی خوبی داریم. آقای ربیعی بسیار باهوش و کار درست است و قطعا با چنین کادر مدیریتی، فنی و بازیکنانی که داریم مطمئن باشید در نیم فصل دوم رتبه بالاتری خواهیم داشت و می درخشیم.

دیدگاه‌ها