کد خبر : 1744851 | 30 اسفند 1399 ساعت 19:51 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن 4 - 0 اشتوتگارت؛ لوای توقف ناپذیر

بایرن مونیخ با ارائه نمایشی تماشایی با چهار گل اشتوتگارت را مغلوب کرد.

بایرن 4 - 0 اشتوتگارت؛ لوای توقف ناپذیر


به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ که در هفته های اخیر دوباره به روزهای اوج بازگشته، امروز کار دشواری برای غلبه بر اشتوتگارت نداشت و با درخشش رابرت لواندوفسکی این تیم را مغلوب کرد.

 

در همان دقیقه 12 آلفونسو دیویس، مدافع کانادایی بایرن مونیخ اخراج شد تا کار برای این تیم دشوار شود. اما در دقیقه 17 این بایرن مونیخ بود که به گل اول رسید. ارسال زمینی سرژ گنابری از سمت راست با ضربه تمام کننده لواندوفسکی از مقابل دروازه همراه شد و بایرن از حریف پیش افتاد.

 

1583962

 

اما در دقیقه 22 بایرن مونیخ به گل دوم هم دست یافت. پاس به بیرون لروی سانه در مقابل دروازه به سرژ گنابری رسید و او با ضربه ای دقیق موفق به زدن گل دوم هم شد.

 

یک دقیقه بعد بایرن مونیخ باز هم به گل رسید. ارسال تماشایی توماس مولر از سمت راست را رابرت لواندوفسکی با ضربه سر تبدیل به گل کرده و بایرن مونیخ 0-3 از اشتوتگارت پیش افتاد.

 

حملات بایرن مونیخ ادامه یافت و این تیم بعد از خلق یکی دو موقعیت نصفه و نیمه در دقیقه 38 باز هم به گل رسید. این بار و روی اشتباه کاسترو در محوطه جریمه بود که لواندوفسکی صاحب موقعیت شده و با یک ضربه زمینی به گوشه دروازه کار را تمام کرد تا بایرن مونیخ با تکیه بر درخشش این ستاره لهستانی با برتری 0-4 راهی رختکن شود.

 

1583963

 

در دقایق ابتدایی نیمه دوم و روی ارسال کولیبالی بود که اشتوتگارت فرصت داشت یکی از گل های خورده را جبران کند، اما ضربه سر کالادزیچ با عکس العمل خوب مانوئل نویر همراه شد.

 

در دقیقه 66 کلیموویچ بخت خود برای باز کردن دروازه بایرن مونیخ را از فاصله ای قابل توجه امتحان کرد، اما ضربه او در دو ضرب توسط مانوئل نویر همراه شد.

 

در دقیقه 80 لئون گورتزکا از فاصله ای قابل توجه فرصت داشت گل پنجم را نیز به ثمر برساند، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و بایرن با همان چهار گل به پیروزی رسید.

دیدگاه‌ها