کد خبر : 1745531 | 06 فروردين 1400 ساعت 10:48 | 24.2K بازدید | 4 دیدگاه

انریکه: با راموس هماهنگ کرده بودیم

لوییس انریکه از عملکرد تیم ملی اسپانیا برابر یونان چندان رضایت ندارد.

انریکه: با راموس هماهنگ کرده بودیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا در اولین مسابقه خود در رقابت های مقدماتی جام جهانی عملکرد چندان خوبی نداشته و در دیدار مقابل یونان با نتیجه 1-1 متوقف شد. لوییس انریکه در پایان این دیدار مدعی شد حریف نمایشی دفاعی داشته و بازیکنان تیم ملی اسپانیا باید قادر به گلزنی در برابر تیم های با این سبک بازی هم باشند.

 

لوییس انریکه گفت: "در برابر رقیبی مانند یونان که از نظر فیزیکی تیمی قدرتمند بوده و در امور دفاعی بسیار دقیق و خوب ظاهر می شود، ما از دقت کافی در طول مسابقه برخوردار نبودیم. عملکرد خط دفاعی یونان باعث می شود فضای چندان زیادی در اختیار بازیکنان تیم حریف قرار نگیرد و ما در چنین شرایطی قادر به ارائه نمایشی خوب و هیجان انگیز نبودیم. طبیعی است که من انتظار نداشتم برابر یونان به چنین نتیجه ای دست یابیم.

 

1544693

 

ما به اندازه کافی موفق به خلق شانس های گلزنی برای به ثمر رساندن گل های بعدی نشدیم و در ادامه راه وظیفه من کمک به بازیکنان تیم ملی اسپانیا برای حل این مشکل است. شما باید سعی کنید در بازی هایی از این دست قادر به باز کردن گره اتفاقات در میدان باشید. یونان آمده بود تا بازی خود را انجام دهد و موفق به انجام این کار هم شد. هر دیداری پیچیدگی های خاص خود را دارد و در این مسابقه یونان خیلی خوب دفاع کرد.

 

تعویض شدن سرخیو راموس در بین نیمه؟ او کاملا آماده بود، اما ما پیش از آغاز مسابقه با یکدیگر صحبت کرده و تصمیم گرفتیم که راموس فقط در نیمه اول مسابقه بازی کند."

دیدگاه‌ها