کد خبر : 1745535 | 06 فروردين 1400 ساعت 12:49 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

بونوچی: از وقتی مانچینی آمده از کسی نمی ترسیم

لئوناردو بونوچی مدعی شد از زمان ورود روبرتو مانچینی نگرش تیم ملی ایتالیا تغییر کرده است.

بونوچی: از وقتی مانچینی آمده از کسی نمی ترسیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا دیشب در شرایطی با دو گل برابر ایرلند شمالی به برتری دست یافت که لئوناردو بونوچی برای صدمین بار در ترکیب آتزوری بازی کرده و نقش مهمی در ثبت کلین شیت این تیم ایفا کرد. بونوچی در پایان این دیدار ابراز امیدواری کرد هواداران در رقابت های یورو قادر به حضور در استادیوم ها باشند.

 

لئوناردو بونوچی گفت: "در نیمه دوم مرتکب اشتباهات بیش از حدی شدیم و باید از این حیث در آینده پیشرفت کنیم، اما در کل مهم این بود که موفق شدیم دروازه خود را در این دیدار بسته نگه داشته و کلین شیت بکنیم. آنچه از زمان حضور روبرتو مانچینی به عنوان سرمربی تیم ملی ایتالیا همیشه مورد پسند من بوده نگرش صحیح تیمی است. ما بدون ترس با همه رقبا روبرو شده، آرامش خود را حفظ می کنیم و برای پیروزی در همه مسابقات وارد میدان می شویم.

 

1543867

 

این بدان معناست همه بازیکنان و اعضای کادرفنی به شدت تلاش می کنند، زیرا ایده و برنامه ها واضح و روشن هستند و ما خیلی سریع در تمرینات روی این موارد کار می کنیم. بازیکنان جوان تیم ملی ایتالیا با استعداد بود و روحیه ای فداکاری و سخت کوش دارند که این نتایج نیز همینگونه حاصل می شود.

 

ما واقعا دلتنگ هواداران شده ایم و امیدواریم که بتوانیم در طول رقابت های یورو شاهد حضور جمعیت زیادی روی سکوها داشته. ما اولین پیروزی در مسابقات مقدماتی را به هواداران و همه افرادی که در این دوره لحظات سختی را سپری کردند تقدیم می کنیم."

دیدگاه‌ها